فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری 70 نفر و کشف مشروبات الکلی در پارتی‌های مختلط در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 23 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سید علی‌اکبر حسینی با اعلام اين خبر، گفت: دو پارتی مختلط در سطح شهرستان نیشابور باهمت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شد.

وی اظهار كرد: سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با کار اطلاعاتی یک پارتی مختلط در منطقه فوشنجان را شناسایی و پس از جمع‌آوری به نیروی انتظامی شهرستان تحویل گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: در این پارتی 14 دختر و 14 پسر دستگیر و به همراه مشروبات الکلی کشف شده جهت طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شهرستان شدند.

حسینی با اشاره به دیگر اقدام این ناحیه در جمع‌آوری پارتی در سطح شهرستان گفت: با رصد اطلاعاتی دراین شهرستان از برپایی یک پارتی در منطقه باغرود نیشابور مطلع شدیم که با هماهنگی قضایی، نیروهای اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج نیشابور وارد صحنه شدند و بیش از 40 دختر و پسر را دستگیر کردند.

وی افزود: از این پارتی مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید و در حال حاضر این افراد جهت بررسی و تا پایان تحقیقات در اختیار این ناحیه مقاومت خواهند بود و پس از آن به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور ضمن تشکر از سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور اظهار کرد: یقیناً حضور جوانان در این‌گونه فضاهای هنجارشکن به دلیل عدم کنترل خانواده‌ها است.

حسینی با بیان اینکه تماشای برنامه‌های مستهجن ماهواره فصل مشترک همه این دستگیرشدگان بود، افزود: کم‌کاری خانواده‌ها در کنار مسؤولین دلیل بروز این‌گونه مشکلات فرهنگی در جامعه است و همه باید نسبت به حضور چنین پدیده‌ای پاسخ‌گو باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار