سرپرست هیئت کشتی شهرستان بهارستان از فعالیت یک‌هزار کشتی‌گیر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 15 April 2015
محمود قاسمی در گفت‌و‌گو با  فارس با بیان اینکه حسن رحیمی عضو تیم ملی کشتی آزاد که ساکن شهرستان بهارستان است ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز وارد کشور شد و صبح امروز نیز مراسم ویژه‌ای برای این ورزشکار برگزار می‌شود، در خصوص فعالیت هیئت کشتی شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: حدود هفت سال است که هیئت کشتی بهارستان فعالیت می‌کند و یک‌هزار کشتی‌گیر نیز به صورت حرفه‌ای در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به مشکلات هیئت کشتی این شهرستان تصریح کرد: با وجود کشتی‌گیران حرفه‌ای در این شهرستان و فعالیت مناسب، اما از نظر امکانات و فضا در وضعیت خوبی قرار نداریم، البته از شهرداری بهارستان قول گرفتیم که سالن کشتی این مجموعه را در اختیار ما قرار دهد تا با دغدغه کمتری به فعالیت خود ادامه دهیم.

قاسمی با اشاره به برنامه‌های سال جاری هیئت کشتی بهارستان نیز عنوان کرد: نخستین برنامه ما تأسیس خانه کشتی است که امیدوارم به هدف خود برسیم؛ همچنین برگزاری انتخابی مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان از دیگر برنامه‌های ماست، نفرات برتر این مسابقات به مسابقات توابع استان تهران که در شهرستان قدس برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.   

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه خاصی در اختیار هیئت کشتی شهرستان بهارستان قرار نمی‌گیرد، اضافه کرد: تنها برای برگزاری مسابقات بودجه‌ای را در اختیار ما قرار می‌دهند.

سرپرست هیئت کشتی شهرستان بهارستان به مشکلات هیئت کشتی این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: متأسفانه مشکلات زیادی داریم؛ از جمله اینکه فضای آموزشی لازم را در اختیار نداریم و برای تجلیل از قهرمانان حمایت لازم از ما نمی‌شود و همفکری لازم در این زمینه وجود ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه در شهرستان بهارستان برنامه خاصی برای تجلیل از قهرمانان وجود ندارد، عنوان کرد: با تمام تلاشی که ورزشکاران این شهرستان در تیم ملی دارند اما متأسفانه از ملی‌پوشان حمایت و قدردانی نمی‌شود و در این زمینه با مشکل مواجه هستیم، در حالی که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان همواره جزء تیم‌های برتر استان تهران هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار