دبیر روز اردبیل گفت: به دنبال دیدار جانباز دوران دفاع مقدس با مقام معظم رهبری و پیشنهاد دیدار اهالی اردبیل با معظم‌له، در روز ملی اردبیل منتخبان این شهر به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
کد خبر: ۲۳۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 17 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، توحید دلاورقوام عصر امروز در نشست اعضای کارگروه‌های فعال روز اردبیل اظهار کرد: دفتر مقام معظم رهبری با این پیشنهاد مسؤولان استان اردبیل و پیگیری آنها موافقت کردند و تلاش همه بر این است تا در گرامیداشت چهار مردادماه روز اردبیل این دیدار تاریخی در تهران برگزار شود.

وی تصریح کرد: مردم استان سال‌هاست که منتظر چنین لحظاتی هستند تا با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کنند که امیدواریم برای مردم استان اردبیل زمینه این توفیق حضور در محضر مقام معظم رهبری فراهم آید.

دبیر روز اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته اردبیل قرار است میهمانان داخلی و خارجی در جوار بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و مزار خاندان صفوی در قالب محفل ادبی حضور پیدا کرده و در کنار آن در هفته اردبیل شاهد ثبت خواهرخواندگی شهر اردبیل با ترابوزان ترکیه باشیم.

دلاورقوام همچنین از تدارک یادمان ابوسعید اردبیلی عارف قرن چهارم در اردبیل خبر داد و افزود: مقبره این عارف زاهد مسلک در نبش کوچه معصومین در سرچشمه در سال‌های اخیر تخریب شده بود که قرار شد تندیس یادمان او نیز به همت شهرداری درست شود تا زمینه پاسداشت چنین مفاخری شایسته و بهتر فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار