کد خبر: ۲۳۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 17 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر اجرایی مرکز تحقیقاتی- درمانی دیابت یزد استفاده از شیوه‌های نوین درمانی را از جمله راهکارهای کاهش آمار دیابت در کشور دانست و اعلام کرد: کارگاه آموزشی منطقه‌ای اصول درمان دیابت به منظور بازآموزی درمان دیابت در یزد برگزار می‌شود.


دکتر "سیدمحمدرضا آقایی میبدی"  با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های کاهش آمار مبتلایان به بیماری دیابت در استان و کشور، اظهار کرد: آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه در مورد چگونگی جلوگیری از ابتلا به دیابت،‌ اولویت جدی مرکز دیابت یزد است.

وی برگزاری کارگاه منطقه‌ای اصول درمان دیابت را از جمله برنامه‌هاي در دستور كار مرکز دیابت یزد دانست و بیان کرد: بازآموزی و آموزش پزشکان‌ از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه در استان یزد است.

مدیر اجرایی مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد با اشاره به حضور بیش از 60 پزشک عمومی در کارگاه اصول درمان دیابت یزد، گفت: در این کارگاه اصول دارو درمانی، پیشگیری،‌ غربالگری، درمان‌های جدید، انسولین درمانی و عوارض دیابت توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص آموزش داده می‌شود.

آقایی تصریح کرد: این کارگاه از امروز سه‌شنبه و به مدت سه روز در سالن آمفی تئاتر مرکز تحقیقاتی- درمانی دیابت برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار