نمایش فیلم های منتخب پنجمین جشنواره فیلم سبز ایران در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 17 May 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:دبیر پنجمین جشنواره فیلم سبز با بیان اینکه از شنبه ۲۵ اردیبهشت جاری نمایش فیلم های آغاز شده، گفت: طی دو روز گذشته چندین نوبت نمایش فیلم در تالار حافظ انجام گرفته و در روزهای آینده نیز نمایش آثار بخش مسابقه فیلم های مستند بین المللی، مستند ملی، کوتاه و انیمیشن و بلند داستانی ادامه می یابد.

محمدجواد آرمان مهر از نمایش منتخب انیمیشن های ملی در روز جاری خبر داد و افزود: افزون بر این مجموعه انیمیشن ها فیلم سینمایی «بالابان» از آثار بخش مسابقه فیلم های بلند داستانی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در تالار حافظ نمایش داده می شود.

وی به برنامه نمایش فیلم ها در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: سه شنبه ۲۸ اردیبهشت جاری از بخش مسابقه فیلم های مستند بین الملل جشنواره از ساعت ۱۱ صبح «Paper Box» و «Waste cooking»، از ساعت ۱۵ در بخش مسابقه مستند ملی «دریای کاسپین»، «چه شور بود دریاچه من» و «غبار سرخ»، از ساعت ۱۷ منتخب انیمیشن ملی، از ساعت ۱۹ «H۲mx» از آثار مسابقه مستند بین الملل و در ساعت ۲۱ فیلم بلند داستانی «مروارید» نمایش داده می شوند.

آرمان مهر از ادامه جشنواره در چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: به ترتیبی که اعلام شده، در این روز نیز به ترتیب فیلم های «Hodwin’s judgment»، نوروز در نئور، مادرکشی، منتخب انیمیشن(مجموعه سوم)، «Food for thought, food for life»،  «Baobas between land and sea» و «بلوگا» به روی پرده می روند.

دبیر جشنواره فیلم سبز به بخش پایانی این جشنواره در شیراز اشاره کرد و افزود: پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه نیز نمایش فیلم ها از ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود که در آن «Whispering trees»، «Revelution»، موگان، سه شنجاقک، در پناه بلوط، منتخبی از انیمیشن های بین المللی(مجموعه چهارم)، «Messenger»، و گمیچی انجام می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار