رئیس اداره ورزش و جوانان نیر از آمادگی شهرستان نیر جهت میزبانی مراحل چهارم و پنجم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 16 May 2016

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نیر ، اکبر نگاهی گفت: نشست های هماهنگی میزبانی تور با حضور دستگاه های ذی ربط و با همکاری فرمانداری برگزار و مصوبات آن با تعامل نزدیک و صمیمانه دستگاه ها اجرایی شده است.
وی با قدردانی از زحمت های اداره راه و شهرسازی و شهرداری از ترمیم و لکه گیری خیابان ها و جاده مسیر تور خبر داد و افزود: مقدمات عبور رکاب زنان 21 تیم خارجی و داخلی از شهرستان نیر فراهم شده است.
وی اظهار کرد : شهرستان نیر مسیر عبور مرحله چهارم و پنجم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 اردیبهشت ماه می باشد.
نگاهی گفت: مرحله چهارم تور روز دوشنبه 27 اردیبهشت از تبریز به سرعین به مسافت 198 کیلومتر برگزار می شود که رکاب زنان تور حوالی ساعت 14 از نیر عبور خواهند کرد ، همچنین مرحله پنجم نیز 28 اردیبهشت از سرعین به سمت پیست اسکی سهند به مسافت 180 کیلومتر برگزار می شود که حوالی ساعت 10:30صبح دوچرخه سواران از داخل شهر نیر عبور می کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر همچنین از جدیت و پیگیری فرماندار و همکاری نزدیک نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، جمعیت هلال احمر ، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قدردانی کرد.
نیر مرکز شهرستان در 35 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار