با معرفی برترین‌ها در محمودآباد
سومین دوره از مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی که به میزبانی مؤسسه آموزش عالی خزر محمودآباد برگزار شد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سومین دوره از مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی به میزبانی مؤسسه آموزش عالی خزر محمودآباد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات که به مدت دو روز و با شرکت 16 تیم از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و با داوری 6 استاد برجسته مؤسسه آموزش عالی خزر در سالن همایش‌های شرکت نفت محمودآباد برگزار شد و تیم‌ها در سه گرایش سازه سنگین، راندمانی و فرم زیبا(مدرن و سنتی) به رقابت پرداختند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی خزر در مراسم اختتامیه این مسابقات، اظهار کرد: در این مسابقات در بخش در گرایش راندمانی؛ مقام نخست را تیم «پرهون » از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، مقام دوم را تیم «ایستا2 »از بجنورد خراسان شمالی و مقام سوم را تیم مؤسسه آموزش عالی گلستان کسب کرده است.

احسان شعبان‌زاده با اشاره به اینکه تیم مؤسسه آموزش عالی گلستان به مقام نخست گرایش سنگین دست یافت، افزود: مقام دوم گرایش سنگین مؤسسه غیرانتفاعی علی‌آباد کتول و مقام سوم گرایش سنگین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در گرایش فرم زیبا رتبه نخست ودوم به مؤسسه آموزش عالی خزر شهرستان محمودآباد رسید و تیم مؤسسه میلان گاز رتبه سوم را از آن خود کرد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی خزر با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، یادآور شد: کسب رکورد 835 کیلوگرم در گرایش سنگین نشان‌دهنده توانمندی تیم‌های شرکت‌کننده نسبت به سال‌های گذشته است.

شعبان‌زاده، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در میان دانشجویان عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها یک تمرین و مشق علمی برای دانشجویان است تا توان علمی خود را بسنجند.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات و ثبت رکوردها می‌تواند در ایجاد انگیزه و رشد علمی این قشر پویا مثمرثمر باشد، تصریح کرد: دانشجویان رشته‌های مهندسی با قرار گرفتن در این مسابقات بیشتر با حوزه علمی و عملی آشنا می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار