معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست یزد گفت: سه واحد تولیدی فولاد در این استان به علت تولید آلودگی های زیست محیطی تعطیل شدند.
کد خبر: ۲۳۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 17 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا کوچک زاده با بیان اینکه این واحدها در شهرک فولاد شهر یزد واقع شده اند افزود: واحدهای یاد شده چندین بار اخطار داده شد اما نسبت به آن بی توجه بودند.

وی بدون اشاره به نامهای این واحدها اظهار کرد: همچنین این واحدها هیچ گونه مجوز بهره برداری از سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اداره کل حفاظت محیط زیست استان دریافت نکرده اند.
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست یزد با بیان اینکه با صنایع آلاینده استان برخورد جدی می شود گفت: گشت های این سازمان هم شبانه روز در مناطق صنعتی فعال هستند و در صورت مشاهده هرگونه آلودگی زیست محیطی با خاطیان برخورد می کنند.
وی اضافه کرد: اگر واحدهای آلاینده زیستی در مرحله نخست نسبت به رفع آن اقدام نکنند با دستور قضایی واحد مربوطه تعطیل می شود.
آلودگی محیط زیست عبارت است از هر گونه تغییر در ویژگی های اجزای محیط زیست بطوری که استفاده پیشین از آنها را ناممکن و بطور مستقیم و غیر مستقیم حیات موجودات زنده را به مخاطره اندازد.
در استان یزد بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی فعال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار