مشخص است نگارنده بیانیه ایران جوانی ها تا سرحد مرگ آنچنان سوخته است که برصورت مساله چنگ زده و قصد پاک کردن آن را دارد.
کد خبر: ۲۲۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 14 May 2016
باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان علیه باشگاه ایران جوان بوشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «برملا شدن دستهای پشت پرده و تاسف برانگیز تیمی که خود را مبرا از مشکوک بودن صحنه هایی از دیدار مقابل فولاد یزد می داند، تا چه حد سوزناک بوده که آقایان بجای اثبات بی گناهی خود به کمیته صیانت فدراسیون فوتبال، دست و پنجه نرم کردن با نداری هایشان را با داشته های سایرین جبران می کنند!

مشخص است نگارنده بیانیه ایران جوانی ها تا سرحد مرگ آنچنان سوخته است که برصورت مساله چنگ زده و قصد پاک کردن آن را دارد.

به واقع این تیم که ادعای پاکی و شرافت فوتبالی داشته و دارد و خود را وصله سرزمین راستی و صداقت می داند، چرا برخلاف دیدارهای گذشته آنچنان با قدرت و با صلابت به میدان مسابقه گام برنداشت.

تیمی که یقه گیر سایر تیم ها بود، چگونه است که این چنین راحت یک گل را دو دستی تقدیم حریف می کند؟

از سوی دیگر چه ادله ای در قبال ادعای بازیکن خود دارند که اعتراف به کم کاری عده ای در زمین بازی کرده است.

آیا برای فرار از ناپاکی های فوتبال علت قانع کننده ای در کمیته صیانت فدراسیون دارند در قبال ادعای بازیکنی که اعتراف به راه رفتن بازیکنان در زمین کرده است!؟

هویت ها مشخص است و هدف ها روشن. زد و بندهایی که پشت پرده می شود تا مبادا تیمی که با بودجه های کلان یک وزارتخانه دولتی در خطر سقوط است، این چنین شود و در مقابل نداشته های تیمی دیگر به نوعی جبران شود!

ماهیت بیانیه صادره از سوی روابط عمومی ایران جوان در واقع به نوعی فرار از اصل اتفاقات ناخوشایند مطرح شده، فرافکنی و به نوعی تشویش اذهان عمومی در بی گناه جلوه دادن رفتارهای مشکوک و شائبه برانگیز و انداختن توپ در زمین پاس است!

درک اطلاع از اینکه مدیرعامل باشگاه پاس صرفا در دو تیم پاس و استقلال اهواز سابقه فعالیت مدیریتی موفق داشته و بزرگان فوتبال ایران از وی به نیکی یاد می کنند، قابل هضم برای باشگاهی که با نداشته هایش دست و پنچه نرم می کند، قطعا سخت و دشوار است.

طبیعی است نداشته هایتان را با داشته های سایرین جبران کنید اما بدانید و بپذیرید که پاس در همدان به داشته هایش افتخار می کند و نداشته هایش را همان رفتار مشکوکی می داند که اکنون شما وارث آن شده اید!

همدان مهد فوتبال ایران، اصالتگاه بازیکنان بزرگی نظیر احمد جمشیدیان، مهدی کیانی، پیروز قربانی، مرتضی تبریزی، نوید عاشوری و ... است.

بنابراین کلاه خود را یکبار هم که شده قاضی کنید و دست از عامدانه توهین آمیز بردارید.

و اینکه هر چه هستی .... نباش؛ قانع به کم باش!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار