به گزارش تابناک یزد،فخرالسادات خامسی هامانه ادامه داد : این جشنواره با هدف ترویج  فرهنگ عفاف وحجاب و حمایت از سبک زندگی ایرانی واسلامی برگزار می شود که شایسته است رسانه های استان در رابطه با برگزاری این جشنواره  اطلاع رسانی جامعی  به مردم داشته باشند .

وی با اشاره به فعالیت های کارگروه زنان و خانواده استان در سال گذشته افزود : در سال 94 ، ده جلسه کارگروه در مرکز استان و در شهرستان ها داشتیم و در این ده جلسه 116 مصوبه در جلسات به تصویب رسید که از این مصوبات ، 101 مصوبه اجرایی، 6 مصوبه در حال اجرا  و 9 مصوبه نیز اجرا نشده است .

خامسی هامانه تصریح کرد : در سال گذشته طرح ها و برنامه های نخستین جشنواره ونمایشگاه توانمندی های بانوان استان در زمینه اشتغال بانوان ، کرسی های آزاد اندیشی در بحث خانواده و ارتباط دختران با والدین و اطلاع رسانی در زمینه تحکیم بنیان خانواده به منظور افزایش آگاهی های جوانان در زمینه های مرتبط با خانواده ، انجام شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اظهار داشت :  در سال جاری براساس اولویت های استانی در زمینه های مربوط با بحث زنان و خانواده  برنامه ریزی کرده ایم که چند بحث از جمله اشتغال وهدایت دختران تحصیلکرده به سوی کارآفرینی و اشتغال زایی ، حمایت از زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از آسیب های  اجتماعی خانواده ها مدنظراست.