قراری که اعضای شورای شهر یادشان رفت؛
تابناک: شهرداری اصفهان امروز و در نخستین سه شنبه بدون خودرو، این طرح را از خود آغاز کرد و مدیران و معاونان شهرداری اصفهان امروز برای عزیمت به یک جلسه از دوچرخه به جای خودرو استفاده کردند و این درحالی بود که برخی اعضای شورای شهر قرار سه شنبه ها را یادشان رفت!.
کد خبر: ۲۲۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 10 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، از آنجاییکه کلانشهر اصفهان در معرض انواع آلودگی های زیست محیطی از جمله خودروهای الاینده قرار گرفته است، شهرداری اصفهان تصمیم گرفت برای ترویج استفاده همگانی از حمل و نقل غیرموتوری" طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو" را در اصفهان اجرایی کند.

در همین راستا و به سبب اینکه استفاده از دوچرخه در تاریخ نصف جهان جایگاه مهمی داشته است و در گذشته اغلب مردم این شهر از دوچرخه برای رفت و آمدهای خود استفاده می کردند، شهرداری اصفهان امروز و در نخستین سه شنبه بدون خودرو، این طرح را از خود آغاز کرد و مدیران و معاونان شهرداری اصفهان امروز برای عزیمت به یک جلسه از دوچرخه به جای خودرو استفاده کردند.


جمالی نژاد، شهردار اصفهان و برخی معاونان وی امروز تصمیم گرفتند راه دروازه دولت تا پل خواجو را با دوچرخه طی کنند و با این وسیله خود را به جلسه شورای معاونان شهرداری برسانند.

اما در سوی دیگر ماجرا این اعضای شورای شهر اصفهان بودند که در طرح " سه شنبه های بدون خودرو" ، امروز خود را با اتوموبیل به محل کار رساندند و در واقع مسئولانی که خود باید برای تبدیل شدن به الگویی برای استفاده کمتر از خودرو، پیشگام اجرای این طرح می شدند، قید این فرهنگ سازی را زدند و خودرو را بر دوچرخه ترجیح دادند.

البته به سبب محدودیت استفاده از دوچرخه برای بانوان، رفتن با اتوموبیل به سر کار از سوی ندا واشیانی را می توان از این جرگه فاکتور گرفت!.










منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايرانى
|
Canada
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
اب بهشت اباد را دريابيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار