دبیر دوازدهمین دوره جشنواره شیخ بهایی خبر داد:
تابناک: دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: جشنواره شیخ بهایی در ده دوره با ماموریت کارآفرینی برگزار و در دو دوره آخر مامور به شبکه سازی در حوزه کارآفرینی شد.
کد خبر: ۲۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 10 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، خسروی، دبیر دوزادهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: ماموریت جشنواره در دو دوره آخر شبکه سازی نهادهای متولی در حوزه های مختلف کارآفرینی است و تلاش نمودیم در حوزه های همگرایی حرکت نماییم.

وی به مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، امور سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری، شهرداری اصفهان، مرکز تبادلات ایران و قزاقستان و ... تاکید کرد.

دبیر جشنواره شیخ بهایی با اشاره به برگزاری میزهای مذاکره سرمایه گذار و سرمایه پذیر تحت عنوان نشا افزود: نشا اختصار "نقطه شروع ارتباط" است و مهمترین نکته این جشنواره طرح های واقع گرایانه است.



وی با اشاره به اینکه مهمترین تفاوت جشنواره دوازدهم نشا است و در این جشنواره صد سرمایه گذار و صدطرح حضور دارد، تصریح کرد: کره عمان آلمان امریکا و ایرانیان مقیم خارج به عنوان سرمایه گذار در این جشنواره حضور دارند و فضای پسابرجام در رونق جشنواره تاثیر مثبت داشته است.

خسروی با بیان اینکه ایین افتتاحیه جشنواره با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود به انعقاد تفاهم نامه در دو بخش تاکید نمود.

وی با بیان اینکه سه جایزه توسط بخش خصوصی به بهترین شرکت در بخش کارآفرینی اهدا خواهد. شد.
دبیر جشنواره شیخ بهایی اظهار داشت: مجتمع فولاد مبارکه، اتاق بازرگانی اصفهان، همراه اول، صنایع شیمی ایران، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی، بنیاد برکت، پرشین فولاد، موسسه دانش بنیان برکت، سراوا از جمله حامیان این جشنواره هستند.


خسروی ادامه داد: برنامه جشنواره و کلیه اطلاعات بر روی سایت http://www.shtf.irوجود دارد.

وی با بیان اینکه سخنرانان این همایش از کارآفرینان و سرمایه گذاران و اساتید دانشگاه های  مطرح هستند، افزود: محمد حسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از جمله سخنرانان هستند.

دبیر جشنواره شیخ بهایی با اشاره به اینکه کمپین مردمی "من از کارآفرین حمایت می کنم" در این جشنواره کلید می خورد که این کمپین با رویکرد ارتقا سطح کیفی استانداردهای جامعه تشکیل شده است، افزود: نوآوری در کارآفرینی یکی از معیارهای این جشنواره است.

وی افزود: شکل گیری انجمن حامیان کسب و کار اجتماعی ایرانیان با هدف حمایت از کارآفرینان تشکیل شده و مدیرعامل این مجموعه مهدی رقایی است و کمپین "من از کارآفرین حمایت می کنم" حاصل این انجمن حامیان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :