بخشدار مركزي دهلران گفت:با توجه به مشکلات روستاهای اطراف،شوراها و دهياران بايد براي تحقق اين شعار تلاش و جديت كنند تا شاهد رونق كسب و كار و درآمدزايي در روستاها باشيم.
کد خبر: ۲۲۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 09 May 2016
بخشدار مركزي دهلران گفت:با توجه به مشکلات روستاهای اطراف،شوراها و دهياران بايد براي تحقق اين شعار تلاش و جديت كنند تا شاهد رونق كسب و كار و درآمدزايي در روستاها باشيم.


به گزارش تابناک ایلام؛محمدعلي كرمي روز دوشنبه در نشست با اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي اين بخش اظهار كرد: شناسايي ظرفيت ها و توانمندي روستاييان و تلاش در جهت شكوفايي و استفاده از آنها براي تحقق اقتصاد مقاومتي نكته مهم و حائز اهميتي است.

وي با اشاره به شعار سال و تلاش دولت براي تحقق اين شعار افزود: شوراها و دهياران بايد براي تحقق اين شعار تلاش و جديت كنند تا شاهد رونق كسب و كار و درآمدزايي در روستاها باشيم.

بخشدار مركزي دهلران به اقدام ها و خدمات دولت تدبير و اميد در روستاهاي تابعه اين بخش مركزي اشاره كرد و يادآور شد: بيان اين خدمات و اطلاع رساني به مردم بايد از سوي شوراها و دهياران انجام شود.

كرمي تاكيد كرد: اقدام ها و خدمات خوبي در حوزه راهسازي بيس و آسفالت، روشنايي و جدول كشي معابر در بسياري از روستاها انجام شده است هر چند كارهاي عمراني ديگري نيز همچنان بايد در اين روستاها صورت گيرد.

وي با اشاره به مشكلات آب شرب در اين روستاها گفت: رفع اين مشكل مستلزم برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت است ولي تلاش مي شود بر اساس منابع مالي مشكلات اين بخش پيگيري و بر طرف شوند.

بخشدار مركزي دهلران توزيع اعتبارها را بر اساس جمعيت روستاها دانست و افزود: شوراها و دهياران بايد تلاش كنند با اولويت بندي مشكلات، موضوعات هر روستا را تا حصول نتيجه دنبال كنند.

در اين نشست اعضاي شوراهاي اسلامي روستاها و دهياران نيز در خصوص مسايل و مشكلات روستاهاي خود مطالبي ارائه كرده و خواستار رسيدگي مسئولان به اين مشكلات شدند.
شهرستان دهلران در 220 كيلومتري جنوب ايلام داراي چهار بخش موسيان، مركزي، سراب ميمه و

زرين آباد و 64 روستا است كه بخش مركزي اين شهرستان 13 روستا دارد كه در هشت روستا دهياري ايجاد شده و 11 روستا نيز داراي شوراي اسلامي هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار