رئیس باشگاه خبرنگاران جوان:
رئیس باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دقت و سرعت دو شاخصه اصلی باشگاه خبرنگاران جوان در اطلاع‌رسانی است.
کد خبر: ۲۲۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 09 May 2016
علی محمد صالحی امشب در بازدید از صدا و سیمای مرکز زنجان و دیدار با مدیرکل مرکز و اعضای باشگاه خبرنگاران جوان دقت و سرعت را دو شاخصه اصلی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد.

وی ادامه داد: گسترش پوشش موضوعی و جغرافیایی خبر با هدف توسعه حداکثری دریافت و انتشار اخبار در راستای اهتمام ویژه به طرح شهروند – خبرنگار و توجه ویژه به بهینه‌سازی و ارتقای کمی و کیفی فرایند جذب و آموزش حرفه‌ای نیروهای جوان از اهداف محوری این باشگاه است.

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان به کارگیری مستمر تدابیر روزآمد برای ارتقای روزافزون جایگاه و مرجعیت خبری باشگاه در عرصه‌های اطلاع‌رسانی را مهم ارزیابی کرد و افزود:برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح مراکز به پیشرفت متدهای خبرنویسی کمک کرده و باید با خروج از سبک کلیشه‌ای افق‌های جدیدی برای مخاطبان گشود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار با اشاره به خیل مشتاقان فعالیت در عرصه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان زمینه ساز شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه اطلاع رسانی بوده است.

مرتضی صفری با تأکید بر اهمیت حفظ و افزایش مخاطبان رسانه ملی تصریح کرد: پرداخت رسانه‌ای و خبری باشگاه خبرنگاران جوان به موضوعات محلی در کنار سایر مسائل کلی، علاقه مندی مردم را در نواحی مختلف استان، مناطق روستایی و شهرهای کوچک در پی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، تعامل با مخاطبان را اقتضای رسانه‌ها در عصر حاضر بیان کرد و افزود: امر آموزش باید به شکل مستمر و حرفه‌ای در دستور کار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گیرد تا گزارش‌های خبری و تفسیری با کیفیت قابل قبولی پخش شود.

گفتنی است، رئیس باشگاه خبرنگاران جوان در سفر خود به زنجان از معاونت خبر صدا و سیمای مرکز زنجان و همچنین بخش‌های مختلف باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار