فرماندار کاشمر گفت: از اولویت‌های اساسی در شهرستان کاشمر برای سال جاری، دو بانده شدن محور شادمهر به کاشمر است.
کد خبر: ۲۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: سال گذشته 94 درصد مصوبات شورای هماهنگی ترافیک جاده‌ای عملیاتی شده است.

فروزان افزود: در سال 93 شورای هماهنگی ترافیک شهرستان از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در پی ارزیابی صورت گرفته حائز رتبه برتر در سطح استان شد.

وی ادامه داد: با تلاش تمامی اعضای کارگروه در سال 93 تعداد 10جلسه کارگروه برگزار شد که 74 مصوبه را برای شهرستان در راستای ایمن سازی و روان سازی ترافیک در پی داشته است.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک جاده‌ای و شهری شهرستان تصریح کرد: بیشتر مصوبات این شورای در جهت اصلاح هندسی 7 تقاطع حادثه خیز، نصب علائم ترافیکی، روان سازی و ایمن سازی معابر شهری و جاده‌ای با استفاده از نظر مهندسان مشاور ترافیکی بوده است.

فرماندار کاشمر افزود: از اولویت‌های اساسی شهرستان در سال 94 که مورد تاکید است و باید با جدیت از طریق مراجع استانی پیگیری شود آغاز عملیات اجرایی دو بانده شدن محور شادمهر به کاشمر و رفع نقاط حادثه خیز این محور است که سالیانه شاهد بروز حوادث ناگوار ترافیکی در این محور برای همشهریان هستیم.

فروزان خاطرنشان کرد: در نوروز امسال با نظارت پلیس راه و پلیس راهور در محورهای منتهی به شهرستان به ویژه در محور شادمهر به کاشمر شاهد کاهش حوادث ترافیکی بوده‌ایم که فقط یک مورد تصادف منجر به فوت در محور کاشمر به ریوش رخ داد که متاسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار