مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از اجراي طرح «تبسم به زندگي» در مجتمع‌هاي آپارتماني شهر يزد خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 08 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا دشتي،در جلسه برنامه‌ريزي اجراي طرح‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از اجرای طرح «تبسم به زندگی» با مشارکت ساكنان آپارتمان و مجتمع‌هاي مسكوني شهر يزد خبر داد.

وي اظهارداشت : این طرح در راستای آموزش شهروندی و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها در زمینه‌های آیین زندگی، همسرداری، فرزندپروری، فرهنگ آپارتمان نشینی همچنین ایجاد بستر مناسب براي برنامه‌هاي آ‌موزشي سازمان‌هاي مختلف شهرداري يزد اجرا مي‌شود.

دشتي افزود : با ورود سازمان‌هاي مختلف شهرداري به مجتمع‌هاي مسكوني و برقراري ارتباط مستمر نيروهاي شهرداري با مردم، امكان آموزش شهروندي در زمينه‌هاي مختلف از جمله آموزش‌های آتش‌نشانی و اطفاء حریق، پسماند و جداسازی زباله‌ها، پرورش گل و گیاهان آپارتمانی و ... فراهم مي‌شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد همچنین از اجرای طرح تحول فردی و اجتماعی با عنوان طرح آیینه در مجتمع های آپارتمانی به صورت رایگان خبر داد.

دشتي تصریح كرد: بر اساس اين طرح، ساکنان و مدیران مجتمع‌های مسکونی می‌توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آمادگی خود را براي مشارکت در این طرح و اجرای آن در مجتمع خود اعلام كنند.

وي افزود: نخستين مرحله اجراي اين طرح تاكنون در مجتمع شمشاد شهرک مهرآوران برگزار شده که در این مراسم ساکنان مجتمع در مراسمی شاد در کنار برنامه‌های طنز و مسابقه و سرود با مسائل حوزه خانواده آشنا شدند.

دشتي اظهارداشت : كارگاه‌هاي آموزشي به ويژه آموزش‌هاي خانواده، حق و حقوق همسايگان و ... توسط اساتيد برجسته استان يزد از جمله استاد احمد آبايي برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان ساخت : اطفاء حریق با کپسول آتش‌نشانی به صورت عملی توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی، نحوه تفكيك زباله‌ها و ... نيز از ديگر آموزش‌هاي ارائه شده به ساكنان اين مجتمع در نخستين مرحله اجراي طرح بوده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گفت : در اين طرح همچنين يكي از عوامل نيروي انتظامي نيز در مورد آثار فضاي مجازي در خانواده‌ها و تبعات و آسيب‌هاي آن، اطلاعاتي را در اختيار مردم قرار مي‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار