رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران
رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به اینکه در مسابقات وزنه‌برداری کسب سهمیه المپیک ریو 2016 سه وزنه‌بردار مازندرانی به روی تخته می‌روند، گفت: بهداد سلیمی، بهادر ملایی و محمدرضا براری سه ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.
کد خبر: ۲۲۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 07 May 2016

به گزارش تابناک مازندران،عباس رحیمی با اشاره به حضور سه وزنه بردار مازندرانی در این مسابقات افزود: سه وزنه بردار سنگین وزن مازندرانی در رقابت‌های جام فجر برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 به روی تخته می‌روند.

وی از بهبودی نسبی بهداد سلیمی دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن خبر داد و گفت: پس از مصدومیت بهداد در تمرینات این ملی‌پوش باسابقه با گذراندن دوره نقاهت در آمادگی خوبی به سر می‌برد و در صورت حضور در المپیک از شانس کسب مدال است.

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران درباره ملی‌پوش مازندرانی خاطرنشان کرد: در اردوی کسب سهمیه المپیک ریو 2016 نیز بهداد سلیمی و بهادر مولایی در دسته به اضافه 105 کیلوگرم و محمدرضا براری نیز در دسته 105 کیلوگرم به عنوان سه وزنه‌بردار مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

رحیمی یادآور شد: با توجه به تجربه و آمادگی این سه ملی‌پوش هر سه وزنه‌بردار مازندرانی شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارند.

وی از کسب پنج مدال طلا و برنز دو وزنه‌بردار سنگین وزن مازندرانی در مسابقات وزنه‌برداری بزرگ‌سالان آسیا در تاشکند ازبکستان خبر داد و اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری بزرگ‌سالان قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار شد که دو وزنه‌بردار مازندرانی نقش موثری در کسب عنوان نایب قهرمانی کشورمان داشتند.

رحیمی افزود: در این مسابقات محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم دو مدال طلا و یک مدال برنز و بهادر مولایی نیز در دسته به اضافه 105 کیلوگرم به یک مدال طلا و یک مدال برنز رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار