فرمانده سپاه خراسان رضوي گفت: قرارگاه جهاد اقتصادی را در سپاه امام رضا (ع) راه‌اندازی و فعال کرده‌ایم و دوستان فعلاً در حال برنامه‌ریزی هستند.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 07 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، سردار یعقوبعلی نظری با بيان اين مطلب،اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» هنوز اقدام خاصی در سطح سپاه استان صورت نگرفته است و فعلاً در حال مقدمه‌سازی برای انجام کارها هستیم.
وي ادامه داد: قرارگاه جهاد اقتصادی را در سپاه امام رضا (ع) راه‌اندازی و فعال کرده‌ایم و دوستان فعلاً در حال برنامه‌ریزی هستند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: البته فرق برنامه‌ریزی‌های این قرارگاه با دیگر برنامه‌ریزی‌های مصطلح، اجرایی و عملی بودن آن است که باید خود را به‌صورت عملیاتی نشان دهد.
نظری تأکید کرد: بنا داریم در دیدار با مسئولان استان خراسان رضوی آمادگی سپاه را برای کمک به دستگاه‌ها اعلام کنیم تا بتوانیم به کمک خداوند وظیفه‌ای که رهبر انقلاب بر دوشمان گذاشته است را درست انجام دهیم.
وي در پايان گفت: همچنین با توجه به ممنوعیت خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد تمام سعی خود را برای انجام این عمل خواهیم کرد تا بتوانیم کمکی به اقتصاد داخلی کشور داشته باشیم.
منبع: فارس



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار