مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: شایع ترین تخلف رانندگان حوزه حمل و نقل کالا در زنجان اضافه بار است.
کد خبر: ۲۲۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 05 May 2016
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان صبح امروز در نشست خبری  با توزیع تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در استان زنجان اظهار داشت : در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای برون‌شهری و همچنین با هدف اجرای عادلانه قوانین و مقررات این حوزه ، در سال گذشته ، 84 مورد تخلف در استان رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

ایرج دست‌نشان با اشاره به عمده ترین تخلف حوزه حمل و نقل کالا گفت: متاسفانه اضافه تناژ عمده ترین تخلف رانندگان کالا در استان زنجان است و مابقی تخلفات به مواردی از قبیل صدور بارنامه خارج از حوزه فعالیت، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل و تجهیزات ایمنی، صدور بارنامه صوری و استفاده غیرمجاز از کارت هوشمند سایر رانندگان مربوط می‌شود.

وی  با تاکید بر سایر تخلفات حوزه حمل  ونقل گفت: متاسفانه حمل بار تجاری با اتوبوس، عدم استفاده از لباس فرم، عدم رعایت نکردن اصول سوار و پیاده کردن مسافرین نیز از دیگر تخلفات حوزه حمل  و نقل مسافر محسوب می شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد : مواردی از قبیل حمل بار تجاری ، نرساندن مسافران به مقصد، ، عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، عدم توزیع پذیرایی از عمده تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل مسافر استان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار