مدیرکل فناوری استانداری خبر داد:
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه شبکه دولت با تکنولوژی کم هزینه ADSL در ادارات استان استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷ 04 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مهندس عباس رسولی در نشست مدیران فناوری دستگاه‌ های دولتی استان که به منظور هماهنگی جهت اجرای پروژه شبکه دولت برگزار شد، افزود: توسعه دولت الکترونیک از سیاست‌های کلی دولت است.

وی اظهار داشت: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری برنامه ‌ریزی و هماهنگی‌ های لازم برای اجرای شبکه دولت و توسعه دولت الکترونیک در ادارات ‌کل و ادارات شهرستانی  را انجام داده است.

رسولی  تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تصمیم گرفته است با کمترین هزینه پروژه شبکه دولت و دولت الکترونیک را در سطح ادارات به مرحله اجرا در آورد.

به گفته وی، در همین راستا زیرساخت‌ ها جهت اجرای شبکه دولت فراهم شده است و انتظار می‌ رود، مدیران و کارشناسان فناوری دستگاه‌ های دولتی همکاری لازم برای تحقق اجرای پروژه شبکه دولت و توسعه دولت الکترونیک را انجام دهند.

رسولی با بیان اینکه، این پروژه یک شبکه کاملاً امن است، یادآور شد: پروژه توسعه شبکه دولت با تکنولوژی کم هزینه ADSL در استان اجرا می ‌شود.

وی ابراز داشت: اتوماسیون اداری، خدمات الکترونیکی، مکاتبات اداری، سیستم سامان و دیگر خدمات روی این پروژه به اجرا در می ‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار