کد خبر: ۲۲۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان پرویز مظلومی توانایی رسیدن به جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان را دارند.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کسانی که فوتبال بازی کرده و در رقابت‌های حساسی مانند شهرآورد پایتخت شرکت داشته‌اند، به خوبی می‌دانند که این رقابت حساس چه انرژی و توانی از بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس می‌گیرد.

وی افزود: اگر شما در این دیدار بازنده میدان باشید، تا هفته‌ها گرفتار حاشیه‌های مختلف شده و نمی‌توانید تمرکز لازم را برای دیدارهای پس از دربی داشته باشید.

این پیشکسوت فوتبال گفت: از سوی دیگر شکست در این دیدار حساس انگیزه و روحیه بازیکنان را به شدت تخریب می‌کند و بازسازی روحیه بازیکنان و حتی کادرفنی و آماده کردن آنها برای دیدارهای بعدی کار بسیار سختی است.

اکبرپور با اشاره به شکست تیم استقلال در آخرین شهرآورد برابر پرسپولیس گفت: شاگردان پرویز مظلومی در این رقابت شکست سنگینی را متحمل شدند و اکثر کارشناسان و افراد با تجربه تصور می‌کردند که انسجام و وحدت استقلال از هم می‌پاشد.

وی بیان داشت: اما کسب پیروزی برابر فولاد و سایپا نشان داد که استقلال امسال انگیزه‌های بسیاری برای کسب مقام قهرمانی دارد و همین امر این تیم را شایسته قهرمانی کرده است.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که از بین تیم‌های بالای جدول شانس کدام تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر است، گفت: تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس هر سه دارای 51 امتیاز بوده و تنها تفاضل گل آنها متفاوت است، اما در میان این سه تیم، استقلال تهران و استقلال خوزستان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

وی تصریح کرد: مهمترین نکته خوب در مورد استقلال خوزستان این است که امروز همه نگاه‌ها به دو تیم تهرانی است و آنها آرامش بیشتری دارند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: پرسپولیس نیز در بدترین و حساس‌ترین شرایط یک شکست بد در برابر نفت تهران تجربه کرده و این امر روحیه تیمی آنها را از بین برده است.

اکبرپور در پایان گفت: در چنین شرایطی اگر شاگردان پرویز مظلومی عملکرد خوبی در برابر تراکتورسازی و صبا داشته باشند، می‌توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار