کد خبر: ۲۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از اجرای طرح ضربتی بازرسی از شهربازی‌های البرز خبرداد و گفت: در این زمینه دو شهربازی پلمب شدند.

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و تابستان و گرم‌تر شدن دمای هوا، بسیاری از خانواده‌ استفاده بیشتری از مراکز تفریحی و گردشی در این ایام خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با فرارسیدن تابستان فصل تابستان خانواده‌ها به مراکز تفریحی به ویژه شهربازی‌ها مراجعه کرده و به دنبال این هستند که ساعات شادی برای خانواده فراهم کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: بنابراین وظیفه داریم که نظارت جدی و ویژه‌ای در این ایام بر مراکز تفریحی، گردشگری و به ویژه شهربازی‌ها و پارک‌هایی که دارای وسایل بازی هستند، داشته باشیم.

مختاری گفت: در این زمینه طرح ضربتی بازرسی و نظارت بر عملکرد شهربازی‌ها و وسایل این مراکز از هفته گذشته با به کار گرفتن چند تیم گشتی ویژه در استان البرز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بازرسان اصناف و ماموران نیروی انتظامی نیز در این بازرسی‌ها حضور فعال داشته و تلاش داریم تا شرایط امنی برای آسایش و رفاه شهروندان در فصل گرما فراهم کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا در بازرسی‌های انجام شده با مورد خاصی روبه‌رو شده‌اید، گفت: طی روزهای نخست انجام این طرح، 2 شهربازی در استان البرز که متاسفانه برخی از وسایل و تجهیزات بازی آنها فاقد استانداردهای لازم بود، به طور موقت پلمب شد.

مختاری افزود: آخرین اخطارها به مالکان شهربازی‌های فوق ارائه شده و آنها تا زمانی که معایب و اشکالات را رفع نکنند، حق بازگشایی مجدد ندارند.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح ضربتی تا پایان تابستان امسال به طور مداوم پیگیری شده و به طور قطع در صورت مشاهده هرگونه اشکالی در روند خدمات‌رسانی به مردم، با مالکان شهربازی‌ها برخورد خواهد شد.

مختاری در پایان گفت: این اقدامات را در راستای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان انجام می‌دهیم و امیدواریم که خانواده‌ها نیز با ماموران ما در راستای اجرای هرچه بهتر طرح فوق همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار