مديركل راه و شهرسازي استان ايلام گفت: سال گذشته يك هزار و 950 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي ملي و استاني براي توسعه و بهسازي راه هاي اين استان اختصاص يافت.
کد خبر: ۲۲۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 03 May 2016
مديركل راه و شهرسازي استان ايلام گفت: سال گذشته يك هزار و 950 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي ملي و استاني براي توسعه و بهسازي راه هاي اين استان اختصاص يافت.

به گزارش تابناک ایلام،"سيد كمال الدين ميرجعفريان" روز سه شنبه يكي از رويكردهاي وزارت راه و مسئولان استاني را تكميل و به بهره برداري رساندن پروژه هاي نيمه تمام اين حوزه اعلام كرد و افزود: توسعه راه ها اولويت اول استان ايلام است.

وي تعداد پروژه هاي در دست اجرا حوزه راهسازي استان را 125 طرح اعلام و اظهار كرد: برخي از اين طرح ها با پيشرفت خوبي امسال و برخي سال آينده به بهره برداري مي رسند.

ميرجعفريان يادآور شد: اين پروژه ها در حوزه راه اصلي و فرعي، راه روستايي، روكش آسفالت، ايمني و حريم راه و نگهداري راه و ابنيه است كه بهره برداري از آنها مستلزم تامين اعتباري بالغ بر يك هزار و 200 ميليارد ريال است. 
مديركل راه و شهرسازي ايلام تاكيد كرد: پروژه هاي مهمي چون
 تونل هاي كبيركوه و قلاجه، چهار خطه كردن مسير حميل - ايلام - مهران در چند قطعه از مهمترين پروژه هاي مهم و در دست اجراي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام در سال 95 است. 

وي گفت: در صورت تامين اعتبار اين دستگاه اجرايي تمام تلاش خود را خواهد كرد تا در زمان تعيين شده اين پروژه‌ها به بهره‌برداري برسند و مردم از مزاياي آنها بهره‌مند شوند. 

ميرجعفريان با اشاره به اينكه تمام تلاش اداره كل راه و شهرسازي استان بالا بردن كيفي و كمي راه ها است، افزود: نياز مردم در حوزه راه و راهسازي، مسكن و شهرسازي توفيق بسيار بزرگي است و ما زمان بسيار كوتاهي كه در دوره خدمت داريم را بايد مغتنم شمرده و با همكاري و مساعدت مسئولان كشوري و استاني به اين هدف مهم و بلند دست پيدا كنيم.

مدير كل راه و شهرسازي ايلام با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در سطح استان تاكيد كرد: در سال هاي اخير و توجه ويژه دولت در تزريق اعتبار، خدمات خوبي در حوزه راه و شهرسازي به سرانجام رسيده كه اميد است به زودي شاهد پيشرفت بيش از پيش پروژه ها و تحول عظيم در حوزه زيرساخت هاي استان ايلام (در حوزه راه و شهرسازي به عنوان بستر و زيربناي توسعه استان) باشيم.

هم اينك 31 كيلومتر بزرگراه، 630 كيلومتر راه اصلي، 891 كيلومتر راه فرعي و يك هزار و 770 كيلومتر راه روستايي در استان ايلام وجود دارد و طول كلي راه هاي استان نيز سه هزار و 780 كيلومتر است./م



منبع:ایرنا




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار