مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری نخستین نمایشگاه منطقه‌ای نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور بانوان ۴ استان کشور در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰ 01 February 2015

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور بانوان فعال استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد از تاریخ 14 الی 19 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 الی 21 بعدازظهر از نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود : مهناز شمشیری از بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت، ضمن اینکه هنرمندان بسیاری در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به‌صورت آزاد در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

امیری به ظرفیت‌های قابل‌توجه حوزه صنایع‌دستی در اشتغال آفرینی به‌ویژه برای بانوان اشاره کرد و گفت : امسال بیش از 1635 فرصت شغلی جدید در حوزه صنایع‌دستی استان فارس ایجاد شده است که بخش عمده‌ای از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی حوزه صنایع‌دستی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اشتغال‌زا به‌ویژه در استان فارس دانست و گفت : اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی با سرمایه اندک امکان‌پذیر است و مانند بسیاری از صنایع سرمایه‌گذاری کلان نمی‌خواهد ضمن اینکه می‌تواند برای تعداد زیادی افراد و به‌ویژه بانوان اشتغال آفرینی کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار