وفایی میزان بودجه شهرداری شهر آجین را در سال گذشته افزون بر یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: در سال گذشته از این میزان بودجه تنها ۴٠٠ میلیون تومان آن محقق شد.
کد خبر: ۲۲۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 01 May 2016
رئیس شورای اسلامی شهر آجین از احداث بزرگترین پارک تفریحی استان همدان در شهر آجین خبر داد.

"مصطفی وفایی" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار با اعلام این خبر، اظهار کرد: فاز اول عملیات اجرایی احداث این پارک تفریحی در سال‌جاری آغاز خواهد شد.

وی فاز اول این پارک تفریحی را ٨۵ هکتار برشمرد و افزود: مساحت کل این پارک ٢٠٠ هکتار درنظر گرفته شده که در حال حاضر تملک زمین آن انجام گرفته و در بودجه سال ٩۵ اعتباری افزون بر ۴٠٠ میلیون ریال برای آغاز فاز اول اختصاص یافته است.

 عضو شورای اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پارک بانوان نیز در این پارک احداث می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته به علت کمبود اعتبار شهرداری شهر آجین موفق به اجرای این پروژه نشد.

وفایی میزان بودجه شهرداری شهر آجین را در سال گذشته افزون بر یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: در سال گذشته از این میزان بودجه تنها ۴٠٠ میلیون تومان آن محقق شد.

مسئول امور مالی شورای اسلامی استان همدان گفت: افتتاح بلوار شهر از سر پل آجین تا انتهای محدوده یکی دیگر از برنامه‌های شورای شهر و شهرداری شهر آجین در سال‌جاری خواهد بود.

وی استقرار ادارات خدمات‌رسان و تخصصی کردن درمانگاه شبانه‌روزی شهر را از جمله برنامه‌های در حال پیگیری شورای اسلامی شهر آجین برشمرد و گفت: مجوز راه‌اندازی دو شعبه بانکی بانک ملت و کشاورزی برای شهر آجین اخذ شده که تامین نیروی این شعبات در حال پیگیری است.

رئیس شورای اسلامی شهر آجین مهاجرت را یکی از مشکلات اخیر شهر آجین عنوان کرد و افزود: بیکاری و درآمد مالی پایین از دلایل مهم مهاجرت به کلانشهرها در آجین است که باید با راهکارها و برنامه‌های مناسب و ایجاد زیرساخت‌های شهری و رفاه اجتماعی، اشتغال مناسب به کمک مسئولان این معضل را حل کرد.

وفایی در ادامه به تبیین ضرورت طرح تفضیلی شهر آجین اشاره کرد و یادآور شد: تهیه و تصویب این طرح می‌تواند موجب توسعه و آبادانی شهر در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود و از سوی دیگر زمینه افزایش میزان کارایی تاسیسات و تجهیزات شهری، استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فیزیکی، انسانی و مالی را در راستای پایداری و تامین فضای لازم برای توسعه آینده شهر محقق خواهد کرد.

وی تعداد جمعیت شهر آجین را چهار هزار نفر با ٨٠٠ خانوار اعلام کرد و گفت: شهر آجین در سال ٨٩ به عنوان شهر معرفی و شهرداری آن در اواخر سال ٨٩ تاسیس شد.

وفایی در راستای توانمندسازی شهر آجین به نوع بینش و ارتباط بین شهروندان و شهرداری اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیمی که بین شهروندان و شهرداری‌ها در شهرهای کوچک وجود دارد، توقعات و انتظاراتی ایجاد می‌کند که در نهایت موجب کاهش درآمد شهرداری‌ها می‌شود.

وفایی به انسجام فکری و عملی اعضای شورای اسلامی شهر آجین اشاره کرد و گفت: پیشرفت سریع پروژه‌های عمرانی سطح شهر مرهون تلاش، احساس مسئولیت، همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر آجین ابرازامیدواری کرد: تمام این فعالیت‌ها به لحاظ اخلاقی به ویژه امانتداری و صداقت در عمران و آبادانی شهر آجین تاثیر مثبت داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار