معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت امير المومنين (ع) ايلام گفت: شهيد مطهري با تفكر و قلم شيواي خود استاد مسلم و واقعي مبارزه با هجمه ها و توطئه هاي دشمنان اسلام ناب بود.
کد خبر: ۲۲۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 01 May 2016

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت امير المومنين (ع) ايلام گفت: شهيد مطهري با تفكر و قلم شيواي خود استاد مسلم و واقعي مبارزه با هجمه ها و توطئه هاي دشمنان اسلام ناب بود.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ كريم غلامي روز يكشنبه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت آغاز هفته عقيدتي سياسي در نشست خبرنگاران استان اظهار كرد: به فرموده امام راحل (ره) تمام آثار و كتب اين شهيد گرانقدر براي همه آحاد جامعه و همه نسل ها به ويژه نسل جوان مفيد و ارزنده است.
وي افزود: بايد با بهره گيري از همه ابزار ها و امكانات افكار و آرمان هاي آن شهيد گرانقدر در همه ابعاد و حوزه ها به خصوص حوزه اقتصاد مقاومتي در جامعه نهادينه شود و مردم بيش از گذشته با تفكر و آثار شهيد مطهري آشنا شوند.
كريمي با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبري مبني بر اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل تاكيد كرد: يكي از سرفصل هاي مهم و عمده سپاه و بسيج در حوزه هاي مختلف توجه عملي به مقوله اقتصاد مقاومتي است كه واحدهاي بسيج سازندگي و عقيدتي سياسي سپاه منويات رهبري در اين باره را با استفاده بهينه از امكانات موجود تا حد امكان عملياتي ساخته اند.
وي يادآور شد: در هفته عقيدتي سياسي كه همزمان با سالروز شهادت شهيد استاد مرتضي مطهري است 200 برنامه فرهنگي، آموزشي، ديني و سياسي در نواحي مختلف استان برگزار مي شود.
كريمي گفت: برگزاري همايش بزرگ حمكت مطهر و تجليل از هاديان و مربيان عقيدتي سياسي، نشست علمي حكمت مطهر در حوزه هاي علميه و مراكز آموزشي و دانشگاهي، نشست هيات منتظران موعود، برگزاري نمايشگاه محصولات فرهنگي با محوريت آثار شهيد مطهري، اجراي زنگ سپاس معلم با همكاري بسيج فرهنگيان و دانش آموزي از جمله اين برنامه ها است.
وي از فراخوان مقالات با موضوع هاي مختلف در سطح رده هاي بسيج وسپاه، مسابقه وب و وبلاگ نويسي، ارسال پيامك به مخاطبان در خصوص موضوع هاي گوناگون، تهيه تابلو هاي سياسي در بين رده هاي بسيج و سپاه، نشست هاي بصيرتي در پايگاه هاي مقاومت بسيج و دانشگاه ها را از ديگر برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي عنوان كرد.
وي در خصوص برنامه هاي انجام گرفته سال گذشته سپاه استان نيز اظهار كرد: اعزام جمعي از كاركنان به دوره هاي آموزشياري عالي قرآن در مشهد، كارگاه روشنگري و بصيرت دهي در پسابرجام و مسائل هسته اي با حضور سخنرانان كشوري، اعزام يك ماهه سربازان براي دوره هاي آموزشياري قرآن كريم در قم، برگزاري دوره هاي تربيت و تعالي كاركنان سپاه با موضوع اخلاق و نور مبين از برنامه هاي واحد عقيدتي سياسي استان در سال گذشته بود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار