کد خبر: ۲۲۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 01 May 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، گفت: مرحله دوم نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در یزد برگزار مي‌شود.


"محمدعلی توکلی"  با اشاره به نقش دانش‌آموزان در توسعه بیش از پیش عرصه‌های مختلف فرهنگی،‌‌ اجتماعی و‌ اقتصادی،‌ يادآور شد: مرحله اول اين المپاد در استان با حضور بیش از 60 دانش آموز نخبه در یزد برگزار شد كه دروس زیست‌شناسی،‌ شیمی،‌ فیزیک و آمار از دروس ارائه شده در اين مرحله بود.

وي بیان کرد: 11 نفر از دانش‌آموزان یزدی شرکت کننده در مرحله اول، با کسب حدنصاب نمره قبولی به دور دوم المپیاد کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی راه یافتند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه ارتقای سطح علمی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف، تصریح کرد: مرحله دوم نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نيز امروز يكشنبه دوازدهم ارديبهشت‌ماه با حضور دانش‌آموزان نخبه راه یافته به این دوره از المپیاد، در باشگاه پژوهشگران جوان یزد برگزار می‌شود.

توکلی منبع آزمون مرحله دوم المپياد را درس زیست‌شناسی و مقطع تحصیلی شرکت کنندگان در اين مرحله را‌ متوسطه دور دوم عنوان و خاطرنشان كرد: پرورش استعدادهای دانش‌آموزی،‌ شناسایی نخبگان علمی،‌ ارتقای سطح آموزش و ظرفیت علمی دانش‌آموزان در علوم مختلف را‌ از جمله اهداف برگزاری المپیاد کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سطح آموزش و پرورش کشور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار