کد خبر: ۲۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 30 April 2016


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز از برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین در این استان و همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برنامه‌های متعددی را داریم عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این هفته برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین با حضور سرمربیان و مربیان این حلقه‌ها است.

وی تجلیل و معرفی مربیان آموزشی را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: معرفی حلقه‌های صالحین، آموزش دفاعی و معرفی مربیان عقیدتی سیاسی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید بر اندیشه‌های شهید مطهری ادامه داد: شهید مطهری در تمام دوران‌ها به فکر اندیشه‌آموزی بود و این مهم امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

موحد با اعلام اینکه براساس رهنمودهای امام راحل، تمامی آثار شهید مطهری مورد استفاده است گفت: ترویج اندیشه‌های شهید مطهری به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی اجرایی شود.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم تجلیل از مربیان برتر آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم با حضور مسئول عقیدتی سیاسی کل سپاه برگزار خواهد شد.

به گفته وی برگزاری محافل روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، برگزاری هیأت منتظران موعود توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه، نواختن زنگ سپاس معلم با همکاری بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان و ... را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار