روح الله حضرت پور نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم اروميه گفت: پيگير برنامه هاي سند چشم اندازه 20 ساله خواهم بود.
کد خبر: ۲۲۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 29 April 2016

حضرت پور

تابناک آذربایجان غربی : روح الله حضرت پور نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم ارومیه گفت: پیگیر برنامه های سند چشم اندازه ۲۰ ساله خواهم بود.

 حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر منتخب مردم ارومیه باشم، پیگیر برنامه های چشم انداز ۲۰ ساله، برنامه های ششم توسعه و نقشه جامع علمی کشور خواهم بود و این موضوعات از اولویت های بنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم را به صورت عملگرایانه پیگیر خواهم بود، ادامه داد: نقش اصلی یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق کردن و عینیت بخشیدن سهم شهرستانی و استانی است که به طور جد پیگیر آن خواهم بود.
این نامزد راه یافته به مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه اظهار کرد، توجه به الزامات امنیت ملی و توسعه پایدار با تقویت فرهنگ، رفع مشکلات داخلی و توجه به دیپلماسی خارجی را از موضوعاتی عنوان کرد که پیگیر آن خواهد بود.
وی بر تعامل دوسویه با سایر نمایندگان مردم در خانه ملت و هیات دولت، برای رسیدن به توسعه ای متوازن تاکید کرد و گفت: نمایندگان منتخب، نماینده همه کشور محسوب می شوند و باید علاوه بر پیگیری مسائل کلان کشور، رسیدگی به نابسمانانی های حوزه انتخابیه خود را نیز در رئوس برنامه های خود قرار دهند.
حضرت پور با بیان اینکه قانون اساسی از لحاظ محتوایی و کیفی به شکل بایسته جامعه عمل به تن نکرده است، اظهار کرد: معتقد به اجرا و پیگیری فازبندی شده و برنامه محور و مدون همه امور هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه، مقام معظم رهبری نقشه راه توسعه کشور را برای ما ترسیم کرده است، گفت : از ویژگی های بارز اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته اند، درون زا و برون گرا بودن آن است و برای تحقق این خواسته رهبری معظم انقلاب تلاش خواهم کرد.
حضرت پور ادامه داد: این به آن معنی است که تمامی برنامه ریزی های خود را در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی با هدف تقویت تولیدات داخلی و صادرات با مد نظر قرار دادن ارزش افزوده متمرکز خواهم کرد.
به گزارش ایرنا، مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه جاری در ارومیه و دو حوزه سلماس و میاندوآب ـ شاهین دژ ـ تکاب برگزار می شود.
در شهرستان ارومیه چهار نامزد شامل سیدهادی بهادری، حاکم ممکان ممکان، روح الله حضرت پور و مجید دودکانلوی میلان برای کسب دو کرسی این شهرستان رقابت می کنند.
در مرحله نخست دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور با کسب بیش از ۲۵ درصد آرای مردم ارومیه به مجلس راه یافت
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار