جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور كاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس حج بصیرتی است.
کد خبر: ۲۲۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 28 April 2016

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور كاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس حج بصیرتی است.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی فضلی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید جانبازان اعصاب و روان از منطقه عملیاتی قلاویزان مهران اظهار كرد: با ایجاد كاروان راهیان نور یك جبهه فرهنگی در مقابل دشمن ایجاد شد كه می توان اندیشه آزاد اندیشی را از این طریق رواج داد.
وی افزود: یقین داریم در دفاع مقدس عنایت خداوند به این جبهه قرآنی باعث سربلندی ما شد و امروز همین رزمندگان با همان ثبات و اراده همیشگی به میهمانی شهدا آمده اند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه شهر مهران نقطه ورودی به كربلا است، تاكید كرد: مهران دروازه ورودی به كربلای معلی است و مردم شریف استان ایلام همه ساله به ویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی میزبان میلیون ها زائر عتبات عالیات هستند كه باید قدر این مردم را بدانیم.
سردار فضلی یادآور شد: مناطق عملیاتی مورد بازدید كاروان های راهیان نور در كشور به دو منطقه سردسیر و گرمسیر تقسیم شده كه قسمتی از كرمانشاه كل استان های ایلام و خوزستان، هرمزگان و بوشهر گرمسیر هستند و از دوم اردیبهشت به واسطه اعتكاف اعزام كاروان های راهیان نور به این مناطق كلید خورد.
وی گفت: امسال با حضور شهیدان زنده (جانبازان اعصاب و روان) در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در منطقه بازی دراز آیین افتتاحیه راهیان نور مناطق غرب و شمالغرب كشور برگزار می شود.
سردار فضلی اضافه كرد: امیدواریم با حضور كاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان ایلام بتوانیم توجه بیشتری به این منطقه داشته باشیم زیرا این استان ولایت مدار همواره میزبان كاروان های راهیان نور و زائرین عتبات عالیات است.
كاروان 120 نفره متشكل از جانبازان اعصاب و روان عصر چهارشنبه از منطقه عملیاتی قلاویزان مهران بازدید كردند.
شهرستان مرزی مهران در 85 كیلومتری جنوب غربی ایلام از مهمترین آوردگاه های دفاع مقدس است كه عملیات های مختلفی در آن صورت گرفت و پس از چند بار دست بدست شدن بین نیروهای اسلام و ارتش بعث سرانجام در عملیات كربلای یك روز 10 تیر سال 65 از لوث وجود بعثیون آزاد و به آغوش وطن بازگشت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار