پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996 برگ 100دلاري و 8 برگ 50 دلاري و در مجموع يک ميليون و 900 هزار دلار به ارزش 66ميليارد و 120 ميليون ريال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.
کد خبر: ۲۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 27 April 2016
فرمانده انتظامي استان همدان از کشف محموله بزرگ ارز خارجي به ارزش 66 ميليارد و 120 ميليون ريال در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، به گزارش پايگاه خبري پليسسردار "حاجي‌محمد مهديان‌نسب" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" قرارگاه جهادي مبارزه با قاچاق کالا و کالاي قاچاق در استان تشکيل شد که تا کنون اقدام خوبي در اين راستا با تلاش ماموران انتظامي در سطح استان صورت گرفته است.

وي افزود: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان حين گشت‌زني در محور سنندج_ همدان به يک دستگاه خودروي سواري پژو روآ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف مي‌کنند.

سردار مهديان‌نسب بيان کرد: مأموران پس از انجام بازرسي‌هاي اوليه، خودرو را به منظور بررسي دقيق‌تر به اداره مبارزه با قاچاق کالاي پليس آگاهي استان همدان منتقل کردیم که در بازرسي فني به عمل آمده مقدار قابل توجهي ارز از نوع دلار آمريکا به صورت بسته‌بندي که به طور ماهرانه‌اي در کپسول سي‌ان‌جي خودرو جاسازي شده بود، کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996 برگ 100دلاري و 8 برگ 50 دلاري و در مجموع يک ميليون و 900 هزار دلار به ارزش 66ميليارد و 120 ميليون ريال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

وي افزود: متهمان به همراه پرونده تشکيل شده براي رسيدگي به شعبه تعزيرات حکومتي استان ارسال و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان در پایان با اشاره به کسب رتبه برتر انتظامي استان همدان در بين استان‌هاي هم‌گروه در بحث کشف کالاي قاچاق، اظهار کرد: با کشف 50 مورد عمليات اطلاعاتي و بيش از 10 فقره کشف فرااستاني در حوزه قاچاق کالا، موفق شديم رتبه پنجم کشوري را از آن خود کنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار