معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 11 با اشاره به اجراي فاز دوم عمليات بهسازي ميدان راه آهن گفت: در اين مرحله پايانه تاكسيراني به خروجي ايستگاه راه آهن منتقل مي شود.
کد خبر: ۲۱۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 26 April 2016
سجاد زارع صفت افزود: فاز دوم بازسازي ميدان راه آهن از دو جبهه كاري در جلوي پيشخوان راه آهن و ضلع جنوب ميدان آغاز و در هفته آينده مكان استقرار تاكسي ها به قسمت درخروجي سالن مسافربري راه آهن واقع در ضلع غربي سالن خروجي مسافران منتقل خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: اين اقدام در راستاي رفاه حال مسافران و نيز استفاده تاكسيرانان از خدمات رفاهي 'ساختمان زائر سرا' انجام مي شود. 

زارع صفت گفت: با انتقال تاكسي ها به مكان جديد علاوه بر ساماندهي ورود خودروهاي مسافربري به محوطه راه آهن و تسهيل دسترسي مسافران به تاكسي، خدمات مطلوب و امكانات استراحت نيز براي آنان فراهم خواهد بود. 

وي همچنين از رونمايي و ورود خودروهاي هيونداي جديد به سازمان تاكسيراني و خدمات رساني به مسافران راه آهن خبر داد و افزود: جابه جايي خطوط تاكسيراني و اتوبوس براي استفاده حداكثري از ظرفيت اتوبوس و حمل و نقل عمومي از ديگر طرح هاي در دست مطالعه و كارشناسي است كه اقدام اجرايي آن پس از تكميل جزئيات طرح و تأييد نهايي بزودي آغاز خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار