کد خبر: ۲۱۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 April 2016


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: اولویت اصلی سازمان استاندارد در سال جاری افزایش نظارت بر واحدهای تولیدی و مراکز عرضه کالا است.

فتانه شکرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف استاندارد، نظارت بر کیفیت کالاهای تولیدی و محصولاتی است که در داخل تولید شده و همچنین نظارت بر کیفیت کالاها و محصولاتی است که در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: انجام این وظیفه بسیار خطیر بر عهده ماموران استاندارد است و باید با جدیت فراوان این وظیفه را انجام دهیم، چراکه در صورت کوچک‌ترین غفلتی سلامت و امنیت جامعه به خطر می‌افتد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه به ارائه گزارش از بازرسی‌ها و بازدیدهای انجام شده توسط ماموران این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 94 در مجموع از 290 طلافروشی بازدید به عمل آمد و عیار فلزات گرانبهای تولید و عرضه شده در این واحدها انجام شده است.

شکرالهی افزود: همچنین در این مدت ماموران و بازرسان ما از هشت هزار و 547 مرکز عرضه کالا و فروشگاه‌ها در قالب طرح طاها بازدید کردند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی ما نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای عرضه سوخت است و در این زمینه نیز بازرسی‌های بسیار خوبی انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز تصریح کرد: در این زمینه طی سال 94 از بیش از یک هزار جایگاه توزیع سوخت در استان البرز بازدید گردید.

شکرالهی افزود: در حین این بازدیدها حدود دو هزار نازل سوخت مایع مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفت.هدف از این بازدیدها، ارزیابی کیفیت کالاهای تولید شده و کالاها و محصولات موجود در بازار است.

وی بیان داشت: به طور قطع بازدیدها و بازرسی‌های ماموران استاندارد در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت و برنامه‌ریزی‌های لازم و آموزش ماموران برای تحقق این مهم به طور کامل انجام شده است.

شکرالهی در پایان گفت: این بازرسی‌ها از ابتدای سال جاری آغاز شده و به زودی نتایج آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار