این درحالیست که به تازگی شایعاتی مبنی بر معرفی کیاسری به عنوان رئیس آینده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یعنی زیرمجموعه مدیریتی آیت‎الله صادق آملی لاریجانی به گوش رسیده بود.
کد خبر: ۲۱۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 26 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده فعالی ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با وجود اینکه نتوانست از کمند شورای نگهبانعبور و شانس خود را برای یک انتخابات دیگر امتحانکند اما گویا هنوز هم دل در گرو رئیس سابق خود در سازمان صداوسیما دارد.
شجاعی که از سالها پیش در صداوسیمای تحت مدیریت لاریجانی مدیرکل استان مازندران و پس از آن در زمان ورود به مجلس همواره در حلقه نزدیکان به لاریجانی بوده است، اینروزها هم با وجود اینکه میداند طلوع صبح‎دم مجلس آینده را نخواهد دید اما لب به پیشگویی در مورد انتخابات هیئت رئیسه دوره آینده گشوده است.
شجاعی در گفتگو با ایسنا تسلط مناسب لاریجانی به آیین‌نامه داخلی مجلس را برای اداره جلسات علنی مناسب و موجب افزایش مقبولیت وی بین نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس دانسته و پیش‎بینی کرده اگر عارف هم برای ریاست مجلس پا پیش بگذارد موفق نخواهد بود.
مروری بر دیگر سخنان و پیش‎بینی‎های این نماینده مجلس نهم:
لاریجانی با وجود اینکه حتی یک روز سابقه قانونگذاری هم نداشت اما از بدو ورود به مجلس بر کرسی ریاست نشست و انصافا در قامت یک رییس قوه خوب عمل کرد. رویکرد و جهت‌گیری منتخبان مجلس دهم متمایل بر ریاست لاریجانی بر این مجلس است و به نظر بنده اگر لاریجانی رقیب داشته باشد بیش از 150 رای در غیر این صورت با رای بیشتری بر کرسی ریاست مجلس دهم خواهد نشست.
منتخبان مجلس دهم ترجیح می‌دهند با وجود لاریجانی سراغ فرد جدیدی که سابقه و تجربه اداره مجلس را ندارد، نروند. آرایش سیاسی مجلس دهم به دلیل غلبه اعتدالیون اصلاح‌طلب و اصولگرا به نفع لاریجانی است و ریاست وی را نوید می‌دهد.
در عین حال توافق لاریجانی با اصلاح‌طلبان معتدل مجلس دهم ضروری است، اگر لاریجانی و عارف هر دو کاندیدای ریاست شوند و لاریجانی حدود 150 رای بیاورد و عارف نیز وضعیت مشابهی داشته باشد، شک نداشته باشید که مجلس دهم، مجلسی شکننده، سخت و پرحاشیه خواهد بود.
این پیش‎بینی شجاعی از ریاست علی لاریجانی بر مجلس دهم درحالی ارائه شده که در هفته‎های گذشته شایعاتی در فضای سیاسی مازندران مبنی بر احتمال معرفی کیاسری به عنوان رئیس آینده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یعنی زیر مجموعه مدیریتی آیت‎الله صادق آملی لاریجانی به گوش رسیده بود.
 انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار