ویژه‌برنامه ادبی «صبح یک روز بهشتی» با حضور جمعی از شاعران و نویسندگان کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 24 April 2016
ویژه‌برنامه ادبی «صبح یک روز بهشتی» ظهر امروز به مناسبت سالروز تولد قیصر امین‌پور و با حضور ساعد باقری، بیوک ملکی، وحید نیکخواه آزاد، بابک نیک طلب، مهدی مرادی، فاطمه سالاروند، افسون کشایی، حامد محقق و مریم زندی از شعرا و نویسندگان کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند اجرا شد.

بر اساس این گزارش، ساعد باقری شاعر ایرانی معاصر، مجری رادیو و تلویزیون و سراینده سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در این ویژه‌برنامه با لحنی شیرین بچه‌ها را به قلم‌زنی و دنباله‌روی از قیصر امین‌پور ترغیب کرد و رهنمودهایی برای طی کردن مسیر ادبی به اعضای کانون داشت.

کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری گتوند در این ویژه‌برنامه به خوانش آثار خود به‌پاس و یاد قیصر امین‌پور پرداختند.

دیگر فعالیت‌های ویژه‌برنامه ادبی «صبح یک روز بهشتی»، گفت‌وگوهای صمیمانه شاعران با کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری بود که با اهدا کتاب از سوی شاعران کودک و نوجوان کشور به اعضا و مربیان کانون همراه شد.

شاهنامه‌خوانی دو عضو ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند دیگر برنامه این فعالیت ادبی بود که با تحسین میهمانان دعوت شده روبه‌رو شد.

همچنین این شعرا و نویسندگان کشور به همراه مربیان کانون عصر پنجشنبه 12 اردیبهشت به مناسبت سالروز تولد زنده‌یاد قیصر امین‌پور شاعر برجسته کشور با حضور بر مزار این شاعر نامی در شهر گتوند با اهدای گل و قرائت فاتحه به وی ادای احترام کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: گتوند ، شاعران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار