مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از حضور فرنگی‌کاران نوجوان کشورمان در تورنمنت بین المللی «فدراسیون باکو» خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 24 April 2016

محمد محمدعلیپور در حاشیه سفر به اردبیل در گفتگو باخبرنگار مهراضافه کرد: این تورنمنت با حضور کشتی گیران نوجوان کشورهای مختلف دنیا هفتم اردیبهشت در باکو آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه به صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور با ۱۰ کشتی گیر در جام فدارسیون باکو روی تشک می روند، متذکر شد: سیاوش منصور و بهرام معروف‌خانی دو کشتی گیر فرنگی کار اردبیلی نیز در قالب تیم ملی در تورنمنت بین المللی فدراسیون باکو حضور خواهند یافت.

مربی اردبیلی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با بیان اینکه این جام از سطح کیفی و کمی بسیار بالایی برخوردار هست، ادامه داد: در سال های گذشته اکثر مدعیان اصلی در این جام حاضر بوده اند و امیدواریم تیم ملی کشورمان با اختیار داشتن کشتی گیران اردبیلی بتواند نتیجه قابل قبولی کسب کند.

وی با هدف اصلی از حضور در این تورنمنت را شناسایی رقبا خارجی و ارزیابی کشتی گیران مد نظر عنوان کرد و بیان داشت: منصور و معروف خانی هر دو کشتی گیر اردبیلی در یک وزن هستند و تقریبا از نفرات اصلی تیم ملی در این وزن به حساب می آیند.

محمد علیپور با اشاره به برگزاری ششمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: مراحل اردویی خود را به خوبی پشت سر گذاشتیم و تقریبا بچه ها به آمادگی مطلوب نزدیک شده اند.

وی هدف گذاری تیم ملی نوجوانان را حضور کشتی گیران در مسابقات آسیایی و جهانی برشمرد و یادآور شد: براین اساس کشتی گیران نوجوان باید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با اقتدار حاضر و نتیجه لازم را کسب کنند.

مربی اردبیلی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در عین حال حضور علی اشکانی به عنوان سرمربی در تیم ملی نوجوانان را فرصت بزرگی برای موفقیت های این تیم عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار