کد خبر: ۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲ 01 February 2015

همزمان با آغاز دهه مبارک فجرو به میمنت سالروز ورود پربرکت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، دسته های موتوسواربسیجی روز یکشنبه در خیابانهای کرج به مردم گل اهداء کردند.
به گزارش ایرنا ، موتورسواران در مسیرهای میدان کرج - چهار راه طالقانی- میدان سپاه ، حصارک -سه راه رجایی شهر با اهدای گل به مردم این روز مهم تاریخی را گرامی داشتند.
پس از نمایش این اقتدارملی ، موتورسواران که شمارآنان به 400 نفر می رسید در کانون شهدای سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گردهم آمدند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دراین گردهمایی با بیان اینکه رژیم طاغوت هیچ اختیاری نداشت و سکان کشورما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در دست بیگانگان قرار داشت ، گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و جانفشانی های شهدا، دارای کشوری مستقل و آزاد در جهان هستیم.
سردار' علی استاد حسینی ' افزود: مهم ترین عاملی که موجب پایداری نظام اسلامی می شود، تبعیت از مقام معظم رهبری و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است که عزتمندی نظام را درجهان نیز به همراه دارد .
وی ادامه داد: امروز دشمنان با حربه هایی مانند تحریم سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارند که همانند گذشته موفق نخواهند بود.
استاد حسینی خاطرنشان کرد: پیروزی دربحث های علمی بویژه انرژی هسته ای حاکی از توانمندی نظام اسلامی است و آمریکا حق تهدید ملت مسلمان ایران را ندارد و تصوراتش نقش برآب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار