همین مساله موجب شد عربستانی‌ها در جدیدترین گاف به خاطر یک دقیقه سکوت پیش از بازی ذوب آهن و النصر به احترام مهرداد اولادی به بازیکنان خود معترض شوند!
کد خبر: ۲۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 22 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، در جریان بازیهای روز گذشته جام قهرمانان باشگاه های آسیا تیم ذوب آهن ایران در دیداری که توسط رقبای عربستانی شدیدا سیاسی شده بود، برابر النصر عربستان به پیروزی دست یافت که این بازی پس از پایان یک حاشیه عجیب و جالب داشت.
ماجرا از این قرار بود که
بازیکنان ذوب‌آهن اصفهان نماینده فوتبال ایران، در دیدار شب گذشته مقابل النصر عربستان با اجازه AFC به احترام درگذشت مهرداد اولادی بازیکن ملوان با بازوبندهای مشکی به میدان آمدند تا همدردی و احترام خود را به این همبازی و هموطن ورزشکار خود نمایان کنند از طرفی در ابتدای این بازی بازیکنان دو تیم به خاطر درگذشت یکی از دبیران کنفدراسیون فوتبال آسیا یک دقیقه سکوت کردند که همین مساله موجب شد عربستانی‌ها که شدیدا از این باخت به شدت عصبانی بودند در جدیدترین گاف خود به خاطر "یک دقیقه سکوت پیش از بازی ذوب آهن و النصر به احترام مهرداد اولادی" به بازیکنان خود معترض شود!
نکته جالب دیگر اینکه، به همت روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ،‌اسامی بازیکنان دو تیم و زنندگان گل و بازیکنان تعویض شده به زبان فارسی از بلند گوهای ورزشگاه سلطان قابوس اعلام شد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار