حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر :
حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختربا انتقاد از برخی مسئولان استانی که به جای حضوردرمیان مردم و آشنائی نزدیک با مشکلات آنان درمحافل خصوصی و نشست های خانگی پلدختر حضور پیدامی کنند تاکید کرد: درحالی که مردم پلدختر با مشکلات فراوانی از جمله خسارت های سنگین سیل دست به گریبان هستند اینگونه نشست های خانگی و شبانه توسط مدیران استانی آنهم درشهرستان سیل زده و محروم پلدختر آفت برای اعتماد مردم نسبت به مسئولان است واین روش های غلط بایستی منسوخ شودزیرا درفرهنگ اسلامی ما وجایگاهی نداشته و با اهداف انقلاب ما همسانی ندارد.
کد خبر: ۲۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 22 April 2016



به گزارش تابناک لرستان از پلدختر،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه عدم نظارت برعملکرد شوراها از آفات این نهاد است، گفت: ازآنجا که بسیاری از تصمیمات شورا درارتباط با مسائل مالی است جای یک نظارت دقیق و کارشناسانه برعملکرد شورا واقعا خالی است .

وی افزود: اگر شورا بخواهد از فساد درامان باشد بایستی یک نهاد برفعالیت آنان نظارت کرده و عملکرد مالی شورا را رصد کند.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه "اسراف" ازدیگرمشکلات موجود درشورا ها محسوب می شود عنوان کرد: شوراها چه درشهرویاروستا بایستی ازاسراف دوری کنندو وقتی شهرستان خودش نیازمنداست شورابایددراتخاذتصمیمات خدمت به مردم و منافع آنها و آبادانی شهرستان را درنظربگیرد .

وی با اشاره به فاصله گرفتن از مردم و تفکرات محدود و بسته به عنوان آفات برای اعضای شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعضای شورا بایستی درمیان مردم حضور فعال داشته و درتصمیم گیری ها همه جانبه نگر بوده و منافع همه اقشار جامعه را لحاظ نمایند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به وظایف و مسئولیت های مدیران شهرستان ، استان و کشور درارتباط با وقوع حادثه سیل درشهرستان تصریح کرد: متاسفانه شهرستان پلدختر به لحاظ زیرساخت ها بسیار ضعیف بوده و با یک رعدوبرق جزئی شبکه های صوتی و تصویری آن قطع و یا با وقوع سیل خسارات سنگینی برمردم شهرستان تحمیل می گردد.

وی اظهار کرد: هرچند فرماندارمحترم و مدیرکل آبفار استان درارتباط با ترمیم شکستگی خطوط لوله آبرسانی به شهر کوشش هائی کردند اما تلاش های ارزنده مهندس فرجی زاده مدیرمحترم شرکت پایندان که کار ترمیم شبکه های آبرسانی به شهر پلدختر را که به گفته کارشناسان دوسه ماه وقت لازم داشت درمدت چند روز به سرانجام رساندند قابل تقدیراست .

خطیب نمازجمعه پلدختربا انتقاد از کسانی که پلدختر را فقط درایام انتخابات نقطه قرمز معرفی می کنند تصریح کرد: چرا مسئولان اکنون که وقوع سیل خسارات سنگینی به پلدختر وارد کرده است این شهرستان رابه عنوان نقطه قرمز معرفی نمی کنند تا توجه بیشتری به خواسته های برحق مردم و جبران خسارت های آنان بشود ؟

حجت الاسلام سوری با انتقاد از برخی مسئولان استانی که به جای حضوردرمیان مردم و آشنائی نزدیک با مشکلات آنان درمحافل خصوصی و نشست های خانگی پلدختر حضور پیدامی کنند تاکید کرد: درحالی که مردم پلدختر با مشکلات فراوانی از جمله خسارت های سنگین سیل دست به گریبان هستند اینگونه نشست های خانگی و شبانه توسط مدیران استانی آنهم درشهرستان سیل زده و محروم پلدختر آفت برای اعتماد مردم نسبت به مسئولان است واین روش های غلط بایستی منسوخ شودزیرا درفرهنگ اسلامی ما و جایگاهی نداشته و با اهداف انقلاب ما همسانی ندارد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به عزل و نصب های غیرکارشناسی درشهرستان یاد آور شد:متاسفانه برخی با تفکرات غلط به دنبال جابجائی های غیرکارشناسی مدیران و مسئولان هستند درحالی که این کار نه تنها هیچ ثمره ای برای مردم ندارد بلکه آفت پیشرفت و توسعه شهرستان است.

حجت الاسلام سوری با اشاره به میزان خسارت های سیل درشهرستان بیان کرد: براساس برآوردهای فرمانداری سیل اخیر 70 میلیارد تومان خسارت به شهرستان وارد کرده وانتظار بحق مردم شهرستان آن است که این موضوع از طریق مسئولان به هیأت وزیران و رئیس جمهور اطلاع داده شود.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت وظیفه دارد تا آنجائی که می تواند نسبت به خواسته های مردم بی تفاوت نباشدضرورت دارد اعتبارات ویژه ای برای جبران خسارت های سیل شهرستان تخصیص داده شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری د رپایان خطبه های خود عدم حضور مسئولان کشوری و استانی درمیان مردم پلدختر پس ازجریان سیل اخیررا گلایه ،انتقادومطالبه برحق مردم شهرستان برشمرد واظهار کرد:مردم انتظارداشتند وزرا ومسئولان کشوری برای بررسی حادثه سیل و دلجوئی از آنان درشهرستان حضور پیداکنند که متاسفانه این خواسته بحق مردم ازطرف مسئولان اجابت نگردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار