دبیر همایش تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و افزایش نرخ طلاق در بابل
دبیر نخستین همایش تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و افزایش نرخ طلاق در بابل گفت: فرهنگ‌سازی درست سبب ارتقای سلامت جامعه است.
کد خبر: ۲۱۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 21 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد دانایی‌بارفروش در نخستین همایش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و افزایش نرخ طلاق با تبریک میلاد الگوی عالم بشریت حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر در سالن همایش شورای شهر بابل، اظهار کرد: موسسه خیریه مهر آرا شمال با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و خانواده نیازمند در سال 1391 تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: هدف از ایجاد این موسسه گذشته از حمایت از نیازمندان، کارآفرینی و اشتغالزایی برای آنها، حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در پیشبرد اهداف تحصیلی، آموزش صنایع دستی به زنان سرپرست‌خانوار و تولید و فروش محصولات صنایع دستی است.

دبیر نخستین همایش تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و افزایش نرخ طلاق، تصریح کرد: اجرای طرح اکرام و ایتام، برگزاری بازارچه‌های خیریه غذا به‌نفع نیازمندان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تهیه و توزیع سبد کالا به مددجویان، تهیه بسته آموزشی تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند، اشتغال‌زایی برای مددجویان، برگزاری کلاس تحصیلی رایگان برای دانش‌آموزان نیازمند و بیمه عمر کودکان تحت پوشش از عملکرد مثبت این موسسه تاکنون بوده است.

دانایی خاطرنشان کرد: این همایش در راستای کاهش آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی برای نخستین‌بار از سوی این موسسه با همکاری اداره بهزیستی و شورای اسلامی شهر بابل برگزار شد.

مدیر موسسه مهرآرا شمال بابل اطلاع‌رسانی درست را گام مثبت در کاهش آسیب‌های فضای مجازی برشمرد و گفت: بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب می‌تواند سبب کاهش ناهنجاری جوانان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی شود و با آموزش نحوه استفاده صحیح از این تکنولوژی، گام مثبتی در ارتقای سلامت جامعه به‌ویژه در نسل جوان برداشت.

دبیر اجرایی نخستین همایش تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و افزایش نرخ طلاق در پایان گفت: با استقبال خوبی که از این همایش شده امیدواریم بتوانیم گام‌های بهتری در این حوزه در آینده نزدیک برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار