معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در باشگاه گسترش فولاد تبریز حضور یافت.
کد خبر: ۲۱۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 20 April 2016
به گزارش تابناک تبریز،معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در باشگاه گسترش فولاد تبریز حضور یافت.
دکتر امیررضا خادم ، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر وزش و جوانان و هیئت همراه ، عصر امروز – سه شنبه 31 فروردین – ضمن سفر به تبریز از ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز ، بازدید به عمل آورد.
دکتر خادم طی این بازدید از چمن ورزشگاه، رختکن، VIP و اتاق فرمان و بخش های مختلف ورزشگاه به گفتگو با مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز پرداخت و از نحوه ساخت ، شرایط و امکانات و طرح های عمرانی ورزشگاه اطلاعاتی را کسب نمود.
غلامرضا سمندر نیز با اشاره به تاریخچه فعالیت باشگاه گسترش فولاد تبریز و هدفگذاری کلان برای توسعه زیرساخت ها و اجرای طرح های مکمل و نزدیک شدن به استانداردهای حرفه ای فوتبال ، توضیحاتی را ارایه نمود.
پس انجام بازدید، جلسه ای با حضور، دکتر امیررضا خادم، جمشید نظمی ، مهندس غلامرضا سمندر، حبیب ستوده نژاد و جمعی از مدیران ورزش استان و گسترش فولاد تبریز در محل باشگاه برگزار گردید.
گفتنی ست، دکتر امیر رضا خادم ، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان آذربایجان شرقی صبح امروز به تبریز سفر کرد و پس از بازدید از ورزشگاه گسترش فولاد تبریز برای دیدار با دکتر جبارزاده راهی استانداری آذربایجان شرقی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :