معاون فرماندار اقلید بر لزوم اقدام و عمل در راستای احیای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 20 April 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:خلیل بزرگی در جلسه کمیته عارضه‌یابی صنایع که با حضور رؤسای اداره صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری و ادارات شهرستانی و جمعی از صنعتگران و مدیران واحدهای تولیدی و نماینده کارگران شرکت بلکوه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری سال 95 به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر لزوم تلاش بیشتر و بهتر برای تحقق این هدف والا تأکید کرد.

وی بابیان اینکه وجود مقام معظم رهبری که با درایت و بصیرت امور مملکت را هدایت می‌کنند مایه افتخار و دلگرمی ملت ایران است تصریح کرد: مردم صبور و هوشیار ایران لیاقت و شایستگی خود را با حمایت‌های همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف در راستای حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند و امسال نیز مانند گذشته در تحقق شعار سال و اطاعت از رهبری سنگ‌تمام می‌گذارند.

معاون فرماندار اقلید ادامه داد: صندلی مسئولیتی که ما بر آن تکیه زدیم ارزش و قداست بسیاری دارد ازاین‌رو باید در راستای ادای دین به خون شهدا و ازخودگذشتگی‌های مردم، فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ و راهنمای راه خود قرار دهیم و امسال که به‌عنوان اقدام و عمل نام‌گذاری شد با تلاش، دقت، انسجام و قدرت بیشتر خدمت کنیم و در تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنعتی و تولیدی در رشد اقتصادی جامعه بر لزوم اقدام مناسب و مؤثر در راستای اجرای این امر تأکید کرد و گفت: در سال اقدام و عمل با جذب سرمایه‌گذار، حمایت و همراهی از آنان و هموار کردن مسیر می‌توان به نتیجه مطلوبی رسید.

بزرگی در پایان سخنان خود بیان داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی که به دلیل مشکلات متعدد تعطیل و یا نیمه‌تعطیل شدند با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد زیرساخت‌های تولیدی در این واحدها صورت گرفته باید بهتر و بیشتر مورد حمایت قرار گیرند تا از هدررفت سرمایه ملی و هزینه‌کرد دوباره جلوگیری شود.

بررسی آخرین وضعیت اختصاص وام صندوق کارآفرینی امید به واحدهای تولیدی و ارائه گزارش مدیر این صندوق مبنی‌ بر دریافت تسهیلات توسط واحدهای تولید لوله خرطومی روشن‌ضمیر و حبوبات قدری، فتاحی و قلندری و نیز خبر از اقدام برای تکمیل پرونده دریافت تسهیلات چند واحد تولیدی دیگر ازجمله مباحث این جلسه بود.

همچنین در جلسه کمیته عارضه‌یابی صنایع اقلید مسائل و مشکلات کارخانه سنگ‌بری بلکوه بررسی شد و پس از تبادل‌نظر و تأکید معاون فرماندار بر لزوم تعامل بیشتر ادارات در راستای رفع موانع تولید در این شهرستان اداره برق موظف شد نسبت به وصل برق این کارخانه که به دلیل بدهکاری قطع شده بود اقدام تا با مهلت دو هفته‌ای این واحد نسبت به پرداخت بدهی خود به اداره برق عمل کند.

راه‌اندازی مجدد واحد سنگ‌بری بلکوه و تحویل سنگ‌های موجود به مشتریان و پرداخت حقوق معوقه کارگران از دیگر مصوبات این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار