پیش بینی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: احیای پارک موزه قاجار پروژه شاخص از نظر اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی می باشد که در راستای آماده سازی تبریز برای سال 2018 توسط شهرداری تبریز اجرا شد.
کد خبر: ۲۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 20 April 2016
 معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: احیای پارک موزه قاجار پروژه شاخص از نظر اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی می باشد که در راستای آماده سازی تبریز برای سال 2018 توسط شهرداری تبریز اجرا شد.

به گزارش تابناک تبریز از شهرداری تبریز، محمد صادق پور مهدی در مراسم محوطه سازی پارک موزه قاجار با اشاره به اینکه طرح احیای باغ موزه یا پارک موزه قاجار در سال 1381 مطرح شده بود گفت: احیای پارک موزه قاجار و سرو سامان یافتن این منطقه قدیمی تبریز آرزوی مردم تبریز بود که بعد از 14 سال امروز توسط شهرداری تبریز محقق شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در تبریز 2018 حدود "یک‌و‌نیم تا دو میلیون" نفر گردشگر خواهیم داشت

وی با تقدیر از همراهی مدیرکل آموزش پرورش آذربایجانی در ارتباط با انتقال مکان دو مدرسه موجود در محوطه پارک موزه قاجار اظهار داشت: احیای مدرسه قدیمی طالقانی (منصور) ، مرمت تالار بزرگ معلم و اردوگاه تاریخی الغدیر توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان نشانگر توجه عمیق وی به مسائل تاریخی و فرهنگی شهر می باشد.

وی همچنین با تقدیر از همراهی و همکاری مدیریت میراث فرهنگی استان در اجرای طرح احیای پارک موزه قاجار اظهار داشت: این پروژه هرچند شاید از نظر ریالی کم حجم به نظر برسد اما از نظر کیفی و اثر گذاری فرهنگی و اجتماعی یکی از پروژه های شاخص شهرداری تبریز می باشد.

پور مهدی با تقدیر از فعالیت های گسترده شهرداری تبریز در حوزه های مختف شهری افزود: شهرداری در مدت سه سال اخیر پروژه های متعدد عمرانی، حمل ونقل و ترافیک و فضای سبز اجرا کرده است که اثرات اجرای این پروژه ها در شهر نمود دارد.

پارک- موزه قاجار امروز با حضور شهردار تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و عموم شهروندان تبریزی افتتاح و به بهره برداری رسید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :