کد خبر: ۲۱۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 19 April 2016


در آئين اختتاميه پنجمين دوره جشنواره نوجوان سالم و ابتكارات از 162 دانش آموز البرزي كه آثارشان برتر شناخته شده بود روز سه شنبه در كانون امام علي (ع ) تجليل شد.

به گزارش ايرنا، مدير كل آموزش و پرورش البرز در اين آئين گفت: اين جشنواره با هدف توسعه همكاري ها و هم افزايي در جهت ترويج رفتار سالم و پيشگيري از گرايش به رفتار هاي پر خطر ، سوء مصرف مواد و آسيب هاي اجتماعي و به منظور شناسايي ، پرورش، رشد و شكوفايي استعدادهاي هنري و افزايش مهارت و سطح آگاهي دانش آموزان در البرز براي پنجمين بار برگزار شد.

خسرو ساكي اظهار كرد: اين جشنواره با موضوع شيوه هاي زندگي سالم و پيشگيري از رفتارهاي پر خطر با محور هاي پيشگيري از گرايش به سوء مصرف مواد، دخانيات و خشونت در بين دانش آموزان نوجوان البرز به فراخوان درآمد.

وي بيان كرد: در اين جشنواره دانش آموزان در 12 محور در قالب نقاشي ، روز نامه ديواري ، عكس ، فيلم كوتاه و مقاله نويسي آثار خود را تهيه كردند تا در سه سطح منطقه اي ، استاني و ملي مورد ارزيابي قرار گيرد.

ساكي گفت: يك هزار و 946 اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد كه پس از ارزيابي داوران 351 اثر در محور هاي مختلف به عنوان آثار منتخب استاني شناخته شد.

وي ادامه دا: 164 دانش آموز به عنوان منتخب به جشنواره استاني راه يافتند كه در آئين اختتاميه تنديس ويژه جشنواره به آنان اهداء شد.

وي تاكيد كرد: آثار منتخب البرز به جشنواره ملي نوجوان سالم و ابتكارات ارسال مي شود.

البرز 420 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار