استاندارلرستان:
وشنگ بازوند استاندار لرستان در نخستین جلسه کارگروه استانی اشتغال درشهرستان با بیان اینکه خرداد 96 باید پاسخگوی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشیم، خاطر نشان کرد: در خرداد 96 باید 1000 روستا در لرستان گازرسانی شده باشد.
کد خبر: ۲۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 18 April 2016

تهیه شدن سند اقتصاد مقاومتی استان تا 10 روزآینده


به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند استاندار لرستان در نخستین جلسه کارگروه استانیاشتغال درشهرستان دلفان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای کشور فرصتی بسیار گران‌بهاست گفت:امسال را مقام معظم رهبری سال اقدام و عمل نامیدند و تأکید ویژه ایشان بر اقتصاد مقاومتی است و دولت هم همین را مد نظر دارد.

وی افزود: اولویت همگان بر همین اقتصاد مقاومتی است.

بازوندبیان کرد: دولت‌های پیشین اولویت‌های دیگری داشتند ولی این دولت هم کلام با مقام معظم رهبری، برروی اقتصاد تأکید دارد.

نماینده عالی دولت در لرستان ادامه داد: اولویت اول مشکلات مناطق از جمله شهرستان دلفان و مسائل اقتصادی است و مدیریت استان نیز برای حل مسائل اقتصادی تمام عزم و تلاش خود را بکار می‌بندد.

بازوند با بیان اینکه نتیجه اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی را باید همه تا یک‌سال دیگر اعلام کنیم، اضافه کرد: سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده ولی هنوز نهایی نشده و تا 10 روز دیگر نهایی خواهد شد.

وی گفت: هر دستگاهی باید سهم خود را در این سند اجرایی کند،.

بازوند تصریح کرد: کارگروه اشتغال در هر شهرستان متولی اقدام و عمل در بحث اقتصادی در هر شهرستان است.

وی یادآورشد: برخی پروژه‌ها ممکن است طولانی‌تر باشند و یک‌ساله عملیاتی نشوند اما فرماندار ماهیانه باید گزارش اقدامات را ارائه دهد.

بازوندبا بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای کشور فرصتی بسیار گران‌بهاست، تاکیدکرد: اقتصاد مقاومتی نباید در حد حرف نگهداشته شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان تلاش و موفقیت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

هوشنگ بازونددر پایان سخنان خود با بیان اینکه خرداد 96 باید پاسخگوی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشیم، خاطر نشان کرد: در خرداد 96 باید 1000 روستا در لرستان گازرسانی شده باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار