کد خبر: ۲۱۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 18 April 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوري اسلامي(آجا) استان یزد از گسترش مهمانسراي اين كانون و ساخت تالار و هتلي در استان براي پذيرايي بهتر از بازنشستگان ارتش و ديگر مهمان استان خبر داد.


سرهنگ "سیدحسین غضنفری" ضمن گراميداشت روز ارتش جمهوري اسلامي، با اشاره به عضويت قريب 900 نفر در کانون بازنشستگان آجای یزد،‌از اين كانون به عنوان پل ارتباطی بین بازنشستگان سه نیرو با سازمان بازنشستگی و دیگر ارگان‌ها ياد كرد.

وي ضمن گزارش برنامه‌هاي مختلف كانون براي اعضاء، خاطرنشان كرد: استان یزد از ظرفيت‌هاي خوبي از جمله در در حوزه پزشکی و توریسم سلامت برخوردار است به نحوي كه حتي بازنشستگان نيروهاي مسلح از استان‌هاي همجوار براي درمان بيماري‌هاي خود به اين استان سفر مي‌كنند لذا در همين رابطه سعی داريم كه مهمانسرای فعلی واقع در کانون بازنشستگان كه داراي 12 سوئيت است را گسترش دهیم تا پذیرای ميهمانان بيشتري باشيم.

غضنفري همچنين از اختصاص زمینی به مساحت يك هكتار در مجاورت بیمارستان محمدرسول‎الله يزد براي ساخت تالار و هتلي جهت رفاه بازنشستگان و ميهمان استان خبر داد و گفت: مقرر شده تا در ارديبهشت‌ماه با حمايت مسئولان استان، قرارداد آغاز عمليات ساخت اين هتل آغاز شود.

وي با اشاره به فعاليت صندوق قرض‎الحسنه كانون بازنشستگان ارتش در استان، از اعطاي وام‌هاي يك ميليون توماني به 255 نفر از اعضاي اين صندوق خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه مسئولان و بانك‌هاي استان حمايت‌هاي لازم را از اين صندوق داشته باشند.

وي يكي از مهمترين اقدامات صورت گرفته توسط كانون بازنشستگان ارتش در سال‌هاي اخير را اعلام موجوديت چنين كانوني در استان به لحاظ حضور بازنشستگان ارتشی در يزد به همشهريان با برگزاري برنامه‌ها و همايش‌هاي مختلف ذكر كرد.

اين مسئول با اشاره به ايجاد پادگاني از ارتش جمهوري اسلامي در استان طي آينده نزديك، ابراز اميدواري كرد كه با تحقق اين موضوع، پشتیباني بهتري از بازنشستگان ارتش در استان صورت گيرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار