با حضور عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان فارس، مدیر جدید مخابرات شهرستان جهرم معرفی شد.
کد خبر: ۲۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 17 April 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید مخابرات جهرم برگزار شد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان فارس در این مراسم بیان داشت: بعد از خصوصی‌سازی مخابرات در سال‌های گذشته شاهد تغییرات بنیادی در این ارگان بوده‌ایم که مهم‌ترین آن قبول این مطلب بوده که شرکت مخابرات به یک بنگاه اقتصادی تبدیل ‌شده است.

همتی افزود: حیات هر بنگاه اقتصادی به نوع سیستم درآمد و هزینه آن بستگی دارد چراکه در پایان سال باید تراز مالی مثبتی را به سهام‌داران خود ارائه کند که شرکت مخابرات نیز از این امر تبعیت می‌کند.

وی از مردم و ادارات دولتی خواست با پرداخت به‌موقع قبوض خود این شرکت را برای دادن خدمات مطلوب‌تر یاری کنند و افزود: مصداق اقتصاد مقاومتی در مخابرات استفاده بهینه از امکانات موجود و توان متخصصان داخلی است که این قضیه به‌خوبی صورت گرفته و با توان بیشتری نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

همتی در ادامه خواستار دوری شرکت مخابرات از مسائل سیاسی شد و اظهار داشت: کار مخابرات کار تخصصی و فنی است و باید همگی تلاش خود را در این مسیر قرار دهیم تا زیرساخت‌ها آماده و رضایت مردم حاصل شود.

در ادامه این مراسم از زحمات امیرعباس منفرد در مدت مسئولیت وی تقدیر و ابوالفضل رضائیان به‌عنوان مدیر جدید مخابرات شهرستان جهرم معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار