ارتش کرمانشاه
ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، با اشاره به آمادگی و توان بالای نظامی و تجهیزاتی ارتش در حراست از حریم زمینی و هوایی استان کرمانشاه، گفت: رزمندگان ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی کامل برای مقابله بادشمنان ایران را دارند.
کد خبر: ۲۱۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 17 April 2016



ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، با اشاره به آمادگی و توان بالای نظامی و تجهیزاتی ارتش در حراست از حریم زمینی و هوایی استان کرمانشاه، گفت: رزمندگان ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی کامل برای مقابله بادشمنان ایران را دارند.

به گزارش تابناک مراسم سان و رژه روز ارتش صبح امروز(29 فروردین) با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، اعضای شورای تأمین وفرماندهان لشگری و کشوری در بزرگراه حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

 

سرتیپ دوم امیر منوچهر کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در این مراسم، اظهار کرد: 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان از ایام الله است.

 

وی ابراز کرد: به برکت فرمان تاریخی و حکیمانه امام راحل و عظیم الشأن، ملت سرافراز ایران قریب35 سال از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح بهره مند شدند.

 

امیر کاظمی تصریح کرد: 29 فروردین روز نیروهای مسلح است چرا که در پرتو این روز نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران صف در صف و دست در دست در کنار یکدیگرآماده مقابله با دشمنان ایران هستند.

 

وی این روز را روز ملت شریف ایران نیز دانست که همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند و گفت: 29 فروردین روز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز ماست که هر چه داریم به برکت شهدا جانبازان و رزمندگانمان داریم.

 

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، در ارائه گزارشی از عملکرد ارتش، بیان کرد: امروز رزمندگان شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح از بالغ بر 200 کیلومتر از مرزهای استان کرمانشاه حفاظت و حراست می کنند و اجازه هیچ گونه نفوذ زمینی یا تجاوز را به دشمنان نداده و نخواهند داد.

 

وی با اشاره به امنیت کامل در آسمان کرمانشاه، عنوان کرد: به هیچ گونه پرنده ای بدون اذن رزمندگان هوشیار و بیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت های هوایی و پدافند، اجازه ورود به مرزها ی کشور داده نخواهد شد.

 

امیر کاظمی خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی همیشه در صحنه انتظامی و نیروهای همیشه بیدار مرزبانی و سایر ارگان ها و نهادهای امنیتی در اوج اقتدار و آمادگی، آماده پاسخگویی به هر گونه تهدیدی هستند.

 

وی تصریح کرد: در مقابل امنیتی که نیروهای مسلح در کشور ایجاد می کنند، افتخار سربازی که  ملت ایران به ما داده اند بزرگترین افتخار برای ماست.   

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب کشور، در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب و سلسله مراتب فرماندهی نیروهای مسلح و تجارب دوران دفاع مقدس و با وجود جوانان مومن کرمانشاهی بتوانیم در کلیه صحنه، آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی باشیم.

منبع:شبستان


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار