کد خبر: ۲۱۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 17 April 2016

به گزارش تابناک یزد،امام جمعه شهرستان ابركوه با اشاره به ظرفيت‌هاي مناسب اين شهرستان در راستاي توسعه اقتصادي و اشتغال، از محدوديت‌هاي اين منطقه محروم گفت.

 حجت الاسلام "سيد ابراهيم حسيني" در در ديدار با مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد كه با هدف برنامه‌ريزي مناسب در راستاي توسعه شهرستان ابركوه برگزار شد، اظهار كرد: علي‌رغم وجود ظرفيت‌هاي خوبي شهرستان ابركوه، هنوز اين شهرستان نتوانسته به يك منطقه برخوردار و پررونق تبديل شود.

وي خاطرنشان كرد: درآمدهاي خوب و مناسبي از بخش صنعت براي مردم اين منطقه حاصل نشده است و همين امر محروميت از ارزش افزوده را به همراه داشته كه بايد راهكاري براي آن ارائه كرد.

حسيني با تاكيد بر اين كه بايد كارآفرينان را تشويق و زمينه دلگرمي آنها را فراهم سازيم، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان را در اقدام و عمل براي اين امر مهم، داراي موقعيت كليدي معرفي كرد.

"محمد حسين رياحي" مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد نيز گفت: در كشور ما اقتصاد هيچ زماني فراموش نشده و اوايل انقلاب به عنوان خودكفايي و امروز در قالب اقتصاد مقاومتي مطرح است و وظيفه ما در تمام دوره‌ها تلاش براي رونق و توسعه آن بوده است.

وي افزود: استقرار صنايع در شهرستان ابركوه به گونه‌اي صحيح برنامه‌ريزي نشده است و توسعه پايدار و اقتصاد پايدار تنها با ايجاد زيرساخت‌هاي موثر پديدار خواهد شد.

رياحي همچنين بيان كرد: شهرستان ابركوه، قطب كشاورزي و دامداري است و بايد استقرار صنايع تبديلي را كنار ساير پتانسيل‌هاي اين شهرستان ايجاد كنيم.

پس از اين جلسه، نشست هيئت امنا مجموعه ورزشي كارگران ابركوه نيز برگزار شد و برنامه‌ريزي با هدف زمينه‌سازي براي بهره‌مندي تمام خانواده‌هاي كارگري و كارفرمايي از امكانات فرهنگي، ورزشي و رفاهي انجام گرفت.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار