محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش توسط پلیس راهور اردبیل اعلام شد.
کد خبر: ۲۱۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 16 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رئیس پلیس راهور اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رژه روز 29 فروردین در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه این رژه در میدان ارتش و در محدوده ایستگاه سرعین تا میدان بسیج اردبیل برگزار می‌شود، از ساعت 24 امشب محدودیت‌ها و ممنوعیت توقف خودروها را در مسیر برگزاری رژه شاهد خواهیم بود.

وحید علیپور تصریح کرد: از هموطنان انتظار داریم در مسیر میدان بسیج تا ایستگاه سرعین از توقف خودروها پرهیز کرده و امکان برگزاری مطلوب‌تر آیین رژه را در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند.

وی گفت: از ساعت هفت صبح فردا 29 فروردین ممنوعیت تردد خودروها در محدوده میدان بسیج تا ایستگاه سرعین اعمال می‌شود که این محدودیت شامل خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به ایستگاه سرعین، میدان ارتش و میدان بسیج اردبیل است.

رئیس پلیس راهور اردبیل افزود: رانندگان و هموطنانی که در این مسیر تردد می‌کنند، می‌توانند از مسیرهای جایگزین حاشیه رودخانه بالیقلو استفاده کرده و به محل کار و شغل خود برسند.

رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فردا از ساعت 9 صبح در خیابان ارتش مابین ایستگاه سرعین تا میدان بسیج اردبیل با حضور نیروهای مسلح برگزار شده و نیروهای مسلح توان خود را به نمایش می‌گذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار